گوشهای از افتخارات ما در چند سال اخیر:
12 رتبه تک رقمی در کنکور ارشد کامپیوتر و آیتی 99 که بیش از نیمی از آنها مشاوره هفتگی داشتهاند
140 رتبه دو رقمی در کنکور ارشد کامپیوتر 1400
160 رتبه دو رقمی در کنکور 1401
28 رتبه تک رقمی در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی 1402 در گرایشهای مختلف
هر هفته در جلسه ویژه دانشجو، وضعیتاش با توجه به دادههای پلتفرم برنامهریزی بررسی و با توجه به آن برای دانشجو مشخص میشود که تا هفته آینده دقیقا چه کارهایی انجام دهد.
تاکنون 18912 نفر این ویدئوها را تهیه کردهاند آموزش پایهای و از 0 تا 100 دروس باعث شده تمامی دانشجویان با هر پایه و سطحی که دارند بتوانند براحتی از این فیلمها استفاده کنند.
سیستم قدرتمند آزمون کنکور کامپیوتر - اولین و تنها سیستم آزمون رشته کامپیوتر داوطلبین کنکور ارشد کامپیوتر و آیتی، با این پلتفرم نیازی به تهیه هیچ کتابی ندارید، بهتر از هر کتاب مجموعه سوالات
معرفی رشته تجارت الکترونیک خرید، فروش و تبادل هر گونه کالا، خدمات و یا اطلاعات از طریق شبکههای رایانهای یا انجام مبادلات تجاری در یک قالب الکترونیکی، تجارت الکترونیک نامیده میشود. تجارت الکترونیک با استفاده از شبکههای رایانهای، معاملات تجاری را ساده نموده و به آن سرعت میبخشد. تجارت الکترونیک دربرگیرنده هرگونه تجارت و تعامل مدیریتی است که با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت میگیرد. تجارت الکترونیکی به عنوان یکی از مباحث مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد تاکید بسیاری از کارشناسان بوده و با سرعت در حال جایگزین شدن با تجارت سنتی است و بسیاری از کشورها، بهرهمندی از آن را سرلوحه استراتژیهای بازرگانی خود قرار دادهاند. چراکه درآمدهای ناشی از تجارت الکترونیک مختص به یک جامعه کوچک نمی باشد و سیستم با یک مارکت بزرگ روبرو است. هدف از دوره کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی هدف از دوره ارشد تجارت الکترونیکی ارائه درکی مناسب از فناوریهای مرتبط با شبکههای کامپیوتری، مهارت در طراحی و تولید سیستمهای مالتی مدیا برای توزیع در سطح شبکه و آگاهی از ابزارها و روشهای مورد نیاز برای تغییر وظایف تجارتی و مدیریتی از طریق انجام معاملات به صورت الکترونیکی است. فارغ التحصیلان دوره ارشد تجارت الکترونیک مهارت هایی را در زمینه های زیر کسب خواهند نمود: دارای دانش فنی، مهارت های خلاق و توانایی تجاری بوده و میتوانند از پتانسیل عظیم بازاریابی در شبکه های رایانه ای بهره برداری نمایند. راه اندازی سیستمای تجاری بر مبنای فناوری اطلاعات برنامه ریزی عرضه و تقاضا در زنجیرههای تجاری پیش بینی بازار راه اندازی سیستمهای اطلاعات هوشمند بازار کار رشته تجارت الکترونیک: فعالیت در بانکها حول محور پول الکترونیک ( خدمات بانکی الکترونیک، بانکداری اینترنتی، بانکداری موبایلی و ...) ایجاد و مدیریت سایتهای ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک. تولید نرم افزارهای مدیریت مشتریان (CRM) توسعه نرم افزارهای تحت وب با رویکرد تجارت الکترونیک دانشگاه های دارای رشته تجارت الکترونیک دانشگاههای زیر دارای گرایش تجارت الکترونیک هستند: دانشگاه امیر کبیر دانشگاه علم و صنعت دانشگاه خواجه نصیر دانشگاه اصفهان دانشگاه قم تعداد واحد های کارشناسی ارشد رشته تجارت الکترونیک دانشجو در رشته کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک باید 32 واحد بگذراند که واحدها به طریق زیر است: 24 واحد درسی، 2 واحد سمینار، 6 واحد پایان نامه. دانشجویان گرایش تجارت الکترونیک باید 24 واحد درسی را از جدول درسهای گروه 1 و 2 انتخاب کنند. توجه: چنانچه رشته دوره کارشناسی دانشجو با رشته دوره کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک تجانس نداشته باشد و یا به تشخیص گروه کامپیوتر و تصویب شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده، دانشجو نیاز به گذراندن دروسی از دوره کارشناسی را داشته باشد، این دروسی تحت عنوان دروس جبرانی کتبا به دانشجویان ارشد تجارت الکترونیک ابلاغ گردیده و دانشجو موظف به گذراندن این واحدها در مدت زمان مقرر میباشد. به ازاء هر 2 واحد درس جبرانی، یک ماه به سقف مدت دوره کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک برای دانشجو اضافه میشود.. دروس رشته تجارت الکترونیک برای مشاهده توضیحات تکمیلی در مورد گرايش تجارت الکترونیک در ارشد، پی دی اف زیر را که شامل موارد زیر است، دانلود کنید : تعداد واحدهايي که بايد در ارشـد تجارت الکترونیک برداريد تعداد واحدهاي اجباري گرایش تجارت الکترونیک در ارشــد تعداد واحدهاي اختياري گرایش تجارت الکترونیک در ارشـد معرفي دروس اجباري و اختياري در ارشـد تجارت الکترونیک 〈〈 دانلود فایل جزئیات واحدهای گرایش تجارت الکترونیک 〉〉 تجارت الکترونیک چیست؟ خرید، فروش و تبادل هر گونه کالا، خدمات و یا اطلاعات از طریق شبکههای رایانهای یا انجام مبادلات تجاری در یک قالب الکترونیکی، تجارت الکترونیک نامیده میشود. تجارت الکترونیک با استفاده از شبکههای رایانهای، معاملات تجاری را ساده نموده و به آن سرعت میبخشد. تجارت الکترونیک دربرگیرنده هرگونه تجارت و تعامل مدیریتی است که با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت میگیرد بهترین دانشگاه های کشور در رشته تجارت الکترونیک چه هستند؟ اگر بخواهید در گرایش تجارت الکترونیک تحصیل کنید باید در کنکور ارشد فناوری اطلاعات شرکت کنید زیرا در مقطع لیسانس این گرایش وجود ندارد، در مقطع ارشد بهترین دانشگاهی که در آن گرایش تجارت الکترونیک وجود دارد دانشگاه صنعتی امیر کبیر است و بعد از این دانشگاه دانشگاه علم و صنعت در رنک دوم قرار میگیرد. بازار کار رشته تجارت الکترونیک چیست؟ فارغ التحصیلان گرایش تجارت الکترونیک میتوانند هر یک از کارهای رو به رو مشغول به کار شوند: فعالیت در بانکها حول محور پول الکترونیک ( خدمات بانکی الکترونیک، بانکداری اینترنتی، بانکداری موبایلی و ...)، ایجاد و مدیریت سایتهای ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک. تولید نرم افزارهای مدیریت مشتریان (CRM) و توسعه نرم افزارهای تحت وب با رویکرد تجارت الکترونیک همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاسهای آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلمها و یا رزرو مشاوره تک جلسهای تلفنی با استاد رضوی دارید میتوانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید: آی دی تلگرام تیم پشتیبانی: konkurcomputer_admin@ شماره تیم پشتیبانی: 09378555200
سیستم های چند رسانه ای چیست مالتی مدیا دانش انجام دادن کاری با استفاده از علوم کامپیوتری و صنعت تبلیغات است که رویکرد آن استفاده از عناصر صوت و تصویر با قابلیتهای انیمشن و متحرک سازی برای انتقال یک مفهوم در جهت یک هدف خاص میباشد. امروزه با تولید صفحه نمایش های کوچک و بزرگ با قابلیت های بالا استفاده از اپلیکیشن های کاربردی مالتی مدیا یا چند رسانه ای به میزان بسیار زیادی رواج یافته است. از جمله گالری تصاویر اینترنتی و امکان پخش موزیک به کمک رایانش ابری. در واقع افزایش تولید اپلیکیشن ها با قابلیت چند رسانه ای وابسته به توسعه اینترنت و تلفن های همراه می باشد. دانشجویان رشته چند رسانه ای علاوه بر فناوری اطلاعات در حوزه هنر نیز به تحصیل می پردازند و با تکنیک های تبلیغاتی آشنا می گردند. هدف از کارشناسی ارشد سیستمهای چند رسانهای هدف گرایش سیستمهای چند رسانه ای تربیت متخصصانی است که نیازهای سیستمهای چند رسانهای را درک کنند و انواع سیستمهای نرمافزاری و اطلاعاتی را در قالب مالتی مدیا به کاربران عرضه نمایند. همچنین طراحی، مدیریت و ایجاد سیستم های چندرسانه ای موثر و کارا با تکیه بر عوامل روانشناختی، اجتماعی و زیباشناسی از دیگر جنبه های مهم گرایش چند رسانه ای میباشد. فارغ التحصیلان ارشد سیستمهای چند رسانهای مهارت های زیر را کسب خواهند نمود قادر خواهند بود به عنوان کارشناس ارشد راهحلهایی کاربردی در زمینه تهیه، بهینه سازی و بستر سازی سیستم های چندرسانهای ارائه دهند. آنها قادرند با توجه به آموخته های خود با رعایت تمامی جوانب علمی فنی و با توجه به نیازهای جامعه راه حل های بهینه را انتخاب کرده و آنها را به نتیجه برساند. مدیریت و استفاده از موتورهای گرافیکی برای تهیه و تولید نرم افزارها و بازیهای کامپیوتری بهینه سازی پروتکلهای شبکه در راستای بهبود پارامترهای مالتی مدیا بازار کار رشته سیستم های چند رسانه ای تحلیل و بررسی و هدف گذاری سیستمهای تبلیغاتی بهینه سازی سیستمهای مالتی مدیا شرکت در پروژههای پژوهشی بزرگ در حوزه سیستمهای چند رسانهای بهینه سازی پروتکلهای شبکههای کامپیوتری در راستای بالا بردن کیفیت مالتی مدیا دروس کارشناسی ارشد رشته سیستم های چند رسانه ای دانشجو در رشته چندرسانه ای باید 32 واحد بگذراند که واحدها به طریق زیر است: 24 واحد درسی، 2 واحد سمینار، 6 واحد پایان نامه. دانشجویان ارشد سیستمهای چند رسانهای باید 24 واحد درسی را از جدول درسهای اختیاری و اجباری انتخاب کنند. سپس 2 واحد سمینار و 6 واحد پروژه را میگذرانند. توجه: چنانچه رشته دوره کارشناسی با دوره کارشناسی ارشد جند رسانه ای تجانس نداشته باشد و یا به تشخیص گروه فناوری اطلاعات و تصویب شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده، دانشجو نیاز به گذراندن دروسی از دوره کارشناسی داشته باشد، این دروسی تحت عنوان دروس جبرانی کتبا به دانشجو ابلاغ گردیده و دانشجو موظف به گذراندن این واحدها در مدت زمان مقرر میباشد. به ازاء هر 2 واحد درس جبرانی یک ماه به سقف مدت دوره کارشناسی ارشد جند رسانه ای به دانشجو اضافه میشود. دروس رشته سیستم های چند رسانه ای برای مشاهده توضیحات تکمیلی در مورد گرايش سیستم های چند رسانه در ارشد، پی دی اف زیر را که شامل موارد زیر است، دانلود کنید : تعداد واحدهايی که بايد در ارشـد سیستمهای چند رسانه ای برداريد تعداد واحدهای اجباری گرایش سیستمهای چند رسانه ای در ارشــد تعداد واحدهای اختياری گرایش سیستمهای چند رسانه ای در ارشـد معرفي دروس اجباری و اختياری در ارشـد سیستمهای چند رسانه ای 〈〈 دانلود فایل جزئیات واحدهای گرایش سيستمهای چندرسانهای 〉〉 گرایش سیستم های چند رسانه ای چیست؟ در گرایش سیستمهای چند رسانه ای دانشجویان نیازهای سیستمهای چند رسانهای را درک می کنند این قابلیت را پیدا می کنند که انواع سیستمهای نرمافزاری و اطلاعاتی را در قالب مالتی مدیا به کاربران عرضه نمایند. همچنین طراحی، مدیریت و ایجاد سیستم های چندرسانه ای موثر و کارا با تکیه بر عوامل روانشناختی، اجتماعی و زیباشناسی از دیگر جنبه های مهم گرایش چند رسانه ای است که دانشجویان در این گرایش با آنها آشنا می شوند بهترین دانشگاه های کشور در رشته سیستم های چند رسانه ای چه هستند؟ اگر بخواهید در گرایش سیستم های چند رسانه ای تحصیل کنید باید در کنکور ارشد فناوری اطلاعات شرکت کنید زیرا در مقطع لیسانس این گرایش وجود ندارد، در مقطع ارشد بهترین دانشگاه هایی که در آن گرایش سیستم های چند رسانه ای وجود دارد دانشگاه تهران و شهید بهشتی است بازار کار رشته سیستم های چند رسانه ای چیست؟ فارغ التحصیلان گرایش سیستم های چند رسانه ای میتوانند هر یک از کارهای رو به رو مشغول به کار شوند: تحلیل و بررسی و هدف گذاری سیستمهای تبلیغاتی، بهینه سازی سیستمهای مالتی مدیا، شرکت در پروژههای پژوهشی بزرگ در حوزه سیستمهای چند رسانهای و بهینه سازی پروتکلهای شبکههای کامپیوتری در راستای بالا بردن کیفیت مالتی مدیا