کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

مقاله ها

در حال حاضر فیلم آموزش مدار منطقی استاد رضوی پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین فیلم اموزشی مدار منطقی کشور است و هر سال بیش از ۶۰۰۰ نفر این فیلم را تهیه می‌کنند، آموزش مدار منطقی به زبان ساده و صفر تا صد دلیل محبوبیت آموزش منطقی است

آموزش مدار منطقی

کامل‌ترین دوره‌ی مدار منطقی به زبان ساده

از نگاه دانشجویان، قدرت بیان فوق العاده استاد رضوی و پوشش ۱۰۰ درصدی تمامی سرفصل‌ها، نکات و تست‌ها، ویدیوهای درس مدار منطقی را به بهترین ویدیو آموزشی کشور در درس مدار منطقی تبدیل کرده است.

از مزیت‌های اصلی فیلم‌ آموزش مدار منقطقی استاد رضوی این است که در این فیلم درس منطقی از پایه و با ساده‌ترین بیان ممکن بصورت 0 تا 100 تدریس شده است، در فیلم‌های مدار منطقی تهیه شده بر خلاف فیلم‌های مشابه این فرض در نظر گرفته نشده که دانشجویان باید یکسری از مطالب را از قبل بلد باشند و همه چی از صفر توضیح داده شده است، به همین علت، تمامی دانشجویان با هر پایه و سطحی که دارند می‌توانند از این فیلم‌ بیشترین بهره را ببرند، حتی دانشجویانی که رشته لیسانس شان کامپیوتر نبوده است براحتی می‌توانند از این فیلم استفاده کنند و درس مدار منطقی را بصورت عمیق و مفهومی فرا گیرند.

آموزش مدار منطقی

مدار منطقی یکی از مهمترین دروس رشته کامپیوتر است. حتی می‌توان درس مدار منطقی را مهم ترین درس کنکور ارشد کامپیوتر نامید، دلایل اهمیت فوق العاده درس مدارهای منطقی را می‌توان در سه مورد خلاصه کرد:

  1. مورد اول اینکه  داوطلبان کنکور اگر درس مدار منطقی را خوب مطالعه کنند، قطعا و براحتی می‌توانند مدار منطقی را 100 بزنند، در مورد هیچ درس دیگری در کنکور ارشد کامپیوتر نمی‌توان با چنین قطعی در مورد 100 زدن آن صحبت کرد.
  2. مورد دوم آنکه خواندن درس مدار منطقی وقت بسیار کمتری نسبت به دروس دیگر کنکور ارشد کامپیوتر می‌گیرد، شاید وقتی حدود یک سوم
  3. و مزیت سوم درس مدار منطقی این است که این درس در سر جلسه کنکور نیز وقت بسیار کمی از شما می‌گیرد و شما در یک وقت کم می‌توانید به تمامی تست های مدار منطقی پاسخ دهید و در نتیجه زمان را برای دروس دیگر سیو (ذخیره) می‌کنید و زمان باقیمانده از درس مدار منطقی را به دروس دیگر اختصاص می‌دهید

برای مطالعه بیشتر در مورد ماهیت درس مدار منطقی و همین طور دانلود رایگان رفرنس‌های آن می‌توانید به  صفحه بررسی درس مدار منطقی مراجعه کنید.

با توجه به کنکور ارشد کامپیوترسال گذشته احتمالا 7 تست از درس مدار منطقی در کنکور ارشد کامپیوتر مطرح می‌شود، که چنانچه مطالعه و آموزش مدار منطقی خوب صورت گیرد، قطعا می‌توان به صد در صد تست‌های این درس پاسخ داد. دقت کنید که از کنکور ارشد کامپیوتر 99 به بعد دیگر مجموعه دروسی به نام دروس مشترک وجود ندارد و درس مدار منطقی جز دروس تخصصی کنکور ارشد کامپیوتر است، برای مطالعه بیشتر در مورد دروس مورد آزمون در کنکور ارشد کامپیوتر و ضرایب آنها می‌توانید به صفحه دروس کنکور ارشد کامپیوتر مراجعه کنید.

آموزش تصویری مدار منطقی

درس مدار منطقی از دروس مهم کنکور ارشد کامپیوتر و همین طور کنکور دکتری معماری کامپیوتر است، متاسفانه درس مدار منطقی در دانشگاه‌های کشور با جزییات بسیار زیاد، عمیق و بصورت کنکوری تدریس نمی‌شود و دانشجویان نمی‌توانند با آن معلومات تست‌های کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر را جواب بدهند. به همین علت بر آن شدیم تا آموزش تصویری مدار منطقی را با کیفیتی عالی ایجاد کنیم تا دیگر دانشجویان کشور نگران درس مهم مدار منطقی نباشند، سعی کنید برای تکمیل آموزش مدار منطقی حتما فیلم های نکته و تست مدار منطقی را نیز مشاهده کنید/p>

فیلم های رایگان مدار منطقی

همه فیلم های رایگان آموزش مدار منطقی که در اختیار دانشجویان کامپیوتر کشور قرار گرفته است، در زیر نیز قابل دسترس هستند. دقت کنید که این فیلم هایی که بصورت رایگان در اختیار دانشجویان کشور قرار گرفته است کامل نیستند و اگر می‌خواهید پکیج کامل فیلم‌های درس مدار منطقی را تهیه کنید میتوانید از طریق زیر اقدام کنید و یا با تیم پشتیبانی در تماس باشید، آی دی و شماره تیم پشتیبانی در زیر همین صفحه آمده است. همین طور می‌توانید به صفحه کلاس‌های آنلاین کنکور ارشد کامپیوتر مراجعه کنید

پی دی اف درس مدار منطقی

در داشبورد دانشجویانی که فیلم درس مدار منطقی را تهیه می‌کنند پی دی اف فیلم ها نیز قرار می‌گیرد و دانشجویان براحتی می‌توانند جزوات را پرینت بگیرند و هنگام تماشا فیلم ها از جزوات خط ببرند و مطالب مهم را هایلایت کنند و همین طور اگر نیاز داشتند برای خودشان در کنار جزوات چیزی یاداشت کنند

Ramin Razavi 1

ویدیو درس مدار منطقی

540,000 تومان 459,000 تومان
رامین رضوی
۴۵ ساعت
Ramin Razavi 1

ویدیو نکته و تست مدار منطقی

450,000 تومان 382,000 تومان
رامین رضوی
۳۷ ساعت

مجموعه فیلم های آموزشی مدار منطقی

مدار منطقی جلسه 1

مدار منطقی جلسه 2

مدار منطقی جلسه 3

مدار منطقی جلسه 4

مدار منطقی جلسه 5

مدار منطقی جلسه 6

حل تست مدار منطقی جلسه 1

حل تست مدار منطقی جلسه 2

حل تست مدار منطقی جلسه 3

حل سوالات مدار منطقی کنکور ارشد کامپیوتر 99

حل سوالات مدار منطقی کنکور ارشد کامپیوتر 98

حل سوالات مدار منطقی کنکور ارشد کامپیوتر 97

نظر برخی از رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی در مورد کیفیت فیلم‌ها

نظر رتبه 1 کنکور

نظر رتبه 2: خیلی کامل بودند

نظر رتبه 6 کنکور ارشد کامپیوتر

نظر رتبه 6 کنکور 1400

فیلم ها خیلی قابل فهم و روان است

رتبه 9 :فیلم ها بی نقص بود

از پایه ضعیف تا شریف

نظر رتبه 2 کنکور ارشد

نطر رتبه 10: کیفیت تدریس استاد رضوی خیلی خوبه

نظر رتبه 16: کیفیت تدریس خیلی عالی بود

جزوه کامل و ویدیوهای خیلی خوب

نحوه انتقال دانش استاد رضوی بینظیر است

ویدیوها خیلی جامع و کامل بودند

واقعا تدریس اساتید عالی بودند

نظر رتبه 8 کنکور 1400

نظر رتبه 2: معماری کامپیوتر و منطقی 100 زدم

نظر رتبه 13 کنکور ارشد کامپیوتر 1401

نظر رتبه 19: تدریس و فن بیان عالی است

نظر رتبه 12 کنکور ارشد کامپیوتر 1401

نظر رتبه 24: خیلی کامل و جامع است

فیلم‌ها بی نظیر بود

نظر رتبه 45: کیفیت فیلم ها خوب بودن

همه دروس عالی تدریس شده بودند

نیار نیست کتاب تهیه کنید

فیلم ها با بیان شیوا و بدون ابهام بود

کیفیت بالا و هزینه مناسب

نظر رتبه 11 کنکور 1400

فیلم‌ها بی‌نیازم کرد

تدریس زیبا و بیان شیوا

فیلم‌ درس و تست کافیست

فیلم های استاد رضوی از همه نظر عالی بودند

کیفیت و نحوه تدریس و قدرت بیان اساتید از همه نظر خوب بود

خیلی راضی بودم درسها خیلی عمیق تدریس میشد

از همه دروس خیلی راضی بودم

نظر پارسا شریعت

ویدیوها از نظر کیفیت عالی بودند

نظر رتبه 43 کنکور

از دروس استاد رضوی خیلی راضی بودم

نظر پیمان هاشمی

نظر رتبه 40 کنکور

تدریس از 0 تا 100

فیلم شما را جلو می‌اندازد

نظر رتبه 50 کنکور 1400

نظر رتبه 67 کنکور 1400

نظر ریحانه حسین زاده

نظر مرتضی اکبری

نظر رتبه 113 کنکور 1400

تاثیر منابع خوب

نظر سامان حسینی

تفاوت منابع مناسب

نظر رتبه 32 کنکور 1400

کیفیت بالا تدریس

نظر شیوا رضازاد

از روی مراجع نخوانید

فیلم ها خیلی مفهومی بودند

همه درس ها فوق العاده بود

از صفر تا صد و کامل هستند

آشنایی با استاد رضوی و کافه تدریس معجزه بود

فیلم ها جامع بودند

کل منابع من از کافه تدریس یا کنکور کامپیوتر بود

دروس واقعا فوق العاده بودند

درس‌ها کامل و روان است

فیلم ها خیلی دقیق و جامع و کامل بودند

ویدیوها بسیار قابل فهم بودند

مطالبی که پوشش داده شده بود واقعا کامل بود

تدریس بسیار شیوا و روان و بدون ابهام

با پایه ضعیف هم فیلم ها را متوجه می شوید

فیلم ها خیلی به من کمک کرد

همه دروس را از کافه تدریس گرفتم

ویدیوهاشون خیلی به من کمک کرد

فیلم های درس مدار منطقی

فیلم های مدار منطقی بسیار کامل هستند و مطالب از 0 تا 100 بیان شده اند و حتی افرادی که رشته شان کامپیوتر نیست براحتی می‌توانند این درس را با استقاده از این فیلم ها مطالعه کنند.

متاسفانه به علت پایه ضعیفی که اکثر دانشجویان کامپیوتر کشور دارند هنگامیکه با کتاب‌های کنکور شروع به مطالعه این درس می‌کنند چون کتاب‌های کنکور همه چیز را از پایه درس نداده‌‌اند شروع به مطالعه برای‌شان سخت است، به همین علت در راستای کمک به دانشجویان فیلم‌های جلسات ابتدایی درس مهم مدار منطقی را تحت اختیار دانشجویان کشور قرار داده ایم تا دانشجویان کشور بتوانند شروعی مناسب و حرفه‌ای داشته باشند، سعی کنید قبل از شروع درس مدار منطقی ابتدا جلسات رایگان زیر را تماشا کنید و بعد یا از روی کتاب‌ها مطالعه‌تان را شروع کنید و یا فیلم‌ها را بطور کامل تهیه کنید و از روی فیلم‌ها ادامه دهید. این فیلم‌ها را می‌توانید براحتی در زیر مشاهده کنید

Ramin Razavi

رامین رضوی

RAMIN RAZAVI

استاد رامین رضوی از دانش پژوهان دانشگاه تهران از چهره‌های برجسته علمی - آموزشی کشور است که سال‌هاست در زمینه برگزاری کلاس‌های کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی مشغول به فعالیت می‌باشد، تقریبا تمامی دانشجویان و اساتید رشته کامپیوتر در کشور، ایشان را می‌شناسند و به طرقی از خدمات ایشان استفاده کرده‌اند. ایشان سالیان زیادی است با رتبه‌پروری‌های فراوان و مطالب آموزشی و انگیزشی‌ای که در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد، توانسته‌اند آن‌ها را در مسیری درست هدایت کنند که این موفقیت جز با آموزش‌ها و مشاوره‌های اصولی و آگاهانه، ممکن نبود.
ایشان تا قبل از سال 94 بصورت حضوری در شهر تهران و بصورت پروازی در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، گرگان و ... برای کنکور مقطع ارشد و دکتری تدریس می‌کرده‌اند، سپس در سال 94 با توجه به درخواست‌های مکررِ شهرهای دیگر برای برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور ارشد و دکتری تصمیم گرفت در جهت رفع کمبود امکانات آموزشی در شهرهای کوچک، برای اولین بار در کشور اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین کند که ماحصل آن برقراری عدالت آموزشی طی این سال‌ها و شرکت بیش از 24000 دانش‌پژوه در کلاس‌های آنلاین ایشان و برگزاری 267 دوره آنلاین توسط ایشان بوده است.
در حال حاضر بیش از 90 درصد از رتبه‌های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی‌تی هر سال از دانشجویان استاد رضوی هستند که این درصد موفقیت نه تنها در رشته کامپیوتر بلکه در هیچ رشته دیگری وجود نداشته است.

سرفصل‌های دوره مدار منطقی

از نگاه دانشجویان، قدرت بیان فوق العاده استاد رضوی و پوشش ۱۰۰ درصدی تمامی سرفصل‌ها، نکات و تست‌ها، ویدیوهای درس مدار منطقی را به بهترین ویدیو آموزشی کشور در درس مدار منطقی تبدیل کرده است. در حال حاضر فیلم آموزش مدار منطقی استاد رضوی پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین فیلم اموزشی مدار منطقی کشور است و هر سال بیش از ۶۰۰۰ نفر این فیلم را تهیه می‌کنند، آموزش مدار منطقی به زبان ساده و صفر تا صد دلیل محبوبیت آموزش منطقی است.

در فیلم‌های مدار منطقی تهیه شده بر خلاف فیلم‌های مشابه این فرض در نظر گرفته نشده که دانشجویان باید یکسری از مطالب را از قبل بلد باشند و همه چی از صفر توضیح داده شده است، به همین علت، تمامی دانشجویان با هر پایه و سطحی که دارند می‌توانند از این فیلم‌ بیشترین بهره را ببرند، حتی دانشجویانی که رشته لیسانس شان کامپیوتر نبوده است براحتی می‌توانند از این فیلم استفاده کنند و درس مدار منطقی را بصورت عمیق و مفهومی فرا گیرند.

برای درس مدار منطقی دو فیلم زیر وجود دارد:

  1. فیلم درس مدار منطقی
  2. فیلم حل تست سوالات مدار منطقی
Ramin Razavi 1

ویدیو درس مدار منطقی

540,000 تومان 459,000 تومان
رامین رضوی
۴۵ ساعت
Ramin Razavi 1

ویدیو نکته و تست مدار منطقی

450,000 تومان 382,000 تومان
رامین رضوی
۳۷ ساعت

در زیر سرفصل‌های دوره مدار منطقی با جزئیات آورده شده است، در زیر مشخص شده است که فیلم آموزش مدار منطقی چند جلسه است و هر جلسه چند ساعت است و شامل چه بخش‌ها و مباحثی است:

  • بخش 1
    1:10'

    معرفی اعداد بی‌علامت - تبدیل مبناها - تصاعد هندسی

  • بخش 2
    1:10'

    ادامه تبدیل مبناها - نمایش اعداد علامت‌دار

  • بخش 1
    1:15'

    شروع اعداد علامت‌دار - سیستم مکمل 1 - سیستم مکمل 2 - مکمل در مبنای r

  • بخش 2
    2:05'

    کدهای رقمی (BCD) - کدهای وزن‌دار - تفریق بی‌علامت (تفریق با تبدیل به جمع و تفریق مستقیم) - کد خود مکمل - صحبت در مورد Half Adder و Full Adder

  • بخش 1
    1:05'

    جمع دو عدد BCD - مدار جمع‌کننده BCD

  • بخش 2
    1:25'

    تفریق‌کننده یک رقمی BCD - تفریق‌کننده یک رقمی ex3 - جمع ex3 - جبر بول - دوگان تابع

  • بخش 3
    1:30'

    اصل Duality - خواص جبر بول

  • بخش 1
    1:15'

    انواع نحوه نمایش یک تابع - تعریف مینترم و ماکسترم

  • بخش 2
    1:15'

    ادامه نکات ماکسترم و مینترم‌ها - پیچیدگی مدار یا Gate Input

  • بخش 1
    1:00'

    تعریف گیت - پیاده‌سازی تابع به صورت تمام NAND - پیاده‌سازی تابع به صورت تمام NOR

  • بخش 2
    1:20'

    خواص XOR و XNOR

  • بخش 3
    1:10'

    کامل بودن توابع یا یکسری گیت - مجموعه گیت‌های کامل - بافر سه حالته

  • بخش 1
    1:30'

    نکاتی در مورد XOR - جدول کارنو

  • بخش 2
    1:45'

    جدول کارنو 5 متغیره - حالات بی‌اهمیت (Don’t Care) - ایجاب کننده (Implicant) - ایجاب‌کننده اولیه (Prime Implicant) - ایجاب‌کننده اولیه ضروری (Essential Prime Implicant)

  • بخش 1
    1:35'

    تاخیر انتشار - مخاطره یا هازارد - انواع هازارد - مخاطره ایستا سطح 1 - مخاطره ایستا سطح 0

  • بخش 2
    1:15'

    شروع مدارات ترکیبی - Half Adder - Full Adder - ساخت FA با استفاده از HA - Half Subtractor - Full Subtractor - مقایسه‌کننده

  • بخش 1
    1:25'

    ادمه مقایسه‌کننده - معرفی دیکدر

  • بخش 2
    1:40'

    بررسی یک دیکدر با پایه‌های خروجی active low - تحقق توابع با استفاده از دیکدر - رمزگذار یا Encoder

  • بخش 3
    00:15'

    انکدر اولویت‌دار

  • بخش 1
    1:25'

    در چه حالت‌هایی در خروجی مدارات، don’t care قرار می‌دهیم؟ - معرفی مالتی پلکسر(MUX) - ساخت مالتی پلکسر - پیاده‌سازی توابع با مالتی پلکسر

  • بخش 2
    1:45'

    ادامه پیاده‌سازی توابع با مالتی پلکسر - دی مالتی پلکسر (demux) - قطعات منطقی برنامه‌پذیر (PLD) - معرفی ROM

  • بخش 1
    1:00'

    آرایه منطقی برنامه‌پذیر(PLA) - آرایه برنامه‌پذیر منطقی (PAL)

  • بخش 2
    1:35'

    شروع مدارات ترتیبی - معرفی لچ (Latch) - معرفی فلیپ‌فلاپ - انواع فلیپ‌فلاپ‌ها

  • بخش 3
    1:25'

    تحلیل مدارات ترتیبی - دیاگرام حالت - جدول حالت

  • بخش 1
    1:35'

    معرفی مدارات میلی و مور - تبدیل میلی به مور - تبدیل مور به میلی

  • بخش 2
    1:35'

    مدارات آسنکرون - شمارنده آسنکرون - انواع شمارنده‌های سنکرون

  • بخش 1
    1:20'

    مداراتی که با استفاده از آن‌ها سیگنال زمانی ساخته می‌شود: شمارنده حلقوی - شمارنده جانسون

  • بخش 2
    1:40'

    شروع طراحی مدارات ترتیبی - طراحی مدارات ترتیبی با استفاده از فلیپ‌های D , T, SR , JK - Sequence Detector

  • بخش 3
    00:25'

    ادامه طراحی Sequence Detector

  • بخش 1
    2:20'

    پارامتر های زمانی فلیپ فلاپ ها (تاخیر انتشار - تاخیر راه‌اندازی - زمان نگهداری) - کاهش حالات در مدارات ترتیبی، در جداول فاقد don’t care و در جداول دارای don’t care

  • بخش 1
    00:50'

    ساده‌سازی توابع - هازارد یا مخاطره

  • بخش 2
    1:10'

    ادامه ساده‌سازی توابع - از بین بردن هازارد

  • بخش 3
    1:50'

    ادامه ساده‌سازی توابع - از بین بردن هازارد - معرفی گیت‌های عبور - پالس کوتاه ناخواسته (glitch)

  • بخش 4
    00:45'

    از بین بردن هازارد

  • بخش 1
    2:05'

    پالس ناخواسته (glitch) - معرفی nMOS و pMOS - به دست آوردن تعداد PI و EPI ها - از بین بردن هازارد

  • بخش 2
    2:15'

    به دست آوردن تعداد PI و EPI ها - از بین بردن هازارد - حداقل تعداد گیت برای پیاده‌سازی تابع به صورت Hazard Free - در چه صورت در خروجی مدار، don’t care قرار می دهیم؟

  • بخش 1
    1:45'

    شروع فصل 2 - تحلیل مدارات ترکیبی - طراحی دیکدر - PAL

  • بخش 2
    1:50'

    مدار جمع‌کننده Ex-3 - تحلیل مدارات ترکیبی - PLA - ساخت گیت Nor با تکنولوژی NMOS

  • بخش 3
    00:30'

    تحلیل مدارات ترکیبی - مدار جمع کننده BCD - PLA - ROM

  • بخش 1
    1:05'

    تحلیل مدارات ترکیبی - مدارات Bit Slice

  • بخش 2
    2:00'

    تحلیل مدارات ترکیبی - پیاده‌سازی یک تابع با استفاده از ROM

  • بخش 1
    2:15'

    شروع فصل 3 - تحلیل شمارنده‌ها - Sequence detector - تحلیل دیاگرام حالت - به دست آوردن معادلات ورودی فلیپ فلاپ‌ها

  • بخش 2
    00:30'

    Sequence detector - به دست آوردن معادلات ورودی فلیپ فلاپ‌ها

  • بخش 3
    1:05'

    کاهش حالات - به دست آوردن معادلات ورودی فلیپ فلاپ‌ها - تحلیل مدارات ترتیبی

  • بخش 4
    1:30'

    به دست آوردن معادلات ورودی فلیپ فلاپ‌ها - تحلیل مدارات ترتیبی - پارامترهای زمانی فلیپ فلاپ‌ها - طراحی Sequence detector

  • بخش 1
    1:50'

    تحلیل مدارات ترتیبی - شمارنده جانسون - تبدیل میلی به مور - تحلیل شکل موج خروجی مدارات ترتیبی

  • بخش 2
    2:15'

    تحلیل مدارات ترتیبی - کاهش حالات - Sequence detector

  • بخش 1
    00:50'

    سال 91: گیت‌های Open Collector - منطق کامل

  • بخش 2
    1:10'

    بررسی فلیپ فلاپ SR - پیاده‌سازی تابع با حداقل گیت - تحلیل دیاگرام حالت - FA و HA - به دست آوردن تعداد EPI

  • بخش 3
    00:40'

    مدار دوبرابرکننده فرکانس - تحلیل مدارات ترتیبی و ترکیبی

  • بخش 4
    1:00'

    سال 92: Gate Input - گیت‌های Open Collector - پارامترهای زمانی فلیپ فلاپ‌ها - رفع هازارد - بررسی شکل موج خروجی مدارها

  • بخش 5
    00:40'

    اندازه ROM لازم برای پیاده‌سازی تابع - مدار Ring Oscillator

  • بخش 6
    00:45'

    تحلیل دیاگرام حالت - بررسی هازارد - فلیپ فلاپ‌های Master-Slave

  • بخش 7
    2:05'

    سوئیچ دارای Bounce - بررسی شکل موج خروجی مدارات - سال 93: گیت NOR از نوع Open Collector - بررسی هازارد - پارامترهای زمانی فلیپ فلاپ‌ها - پیاده‌سازی مدار ترکیبی با استفاده از FA و HA - طراحی Sequence detector - ساخت شمارنده آسنکرون

  • بخش 8
    2:00'

    تبدیل مبنا - Gate Input - سال 94: glitch - تحلیل دیاگرام حالت - PAL - مدار شمارنده صعودی آسنکرون - تابع Majority - Wired-OR و Wired-AND - Reduction OR و Bitwise OR

  • بخش 9
    2:20'

    سال 95: رفع هازارد - گیت سه وضعیتی (tri-state) - سال 97: کاهش حالات - بررسی هازارد - پیاده‌سازی بدون مخاطره توابع - تعداد PI , EPIها

  • بخش 1
    1:05'

    ادامه سوال‌های فصل 3 - تحلیل مدارات ترتیبی - تحلیل دیاگرام حالت

  • بخش 2
    00:50'

    تحلیل شکل موج خروجی مدارات ترتیبی - کاهش حالات

  • بخش 3
    1:50'

    تحلیل دیاگرام حالت - تحلیل مدارات ترکیبی

  • بخش 1
    1:40'

    تبدیل مبناها - مکمل 9 - کد BCD - کدهای وزن‌دار - فاصله همینگ

  • بخش 2
    1:00'

    تبدیل کد باینری به گری و بالعکس - تفریق Ex-3 - منطق کامل - منطق منفی - Gate Input

  • بخش 1
    1:40'

    مسابقه ( Race) - مسابقه بحرانی و غیربحرانی در مدارترتیبی - مسابقه بحرانی و غیربحرانی در مدارترکیبی - ورودی ممنوعه - مدارات ترتیبی آسنکرون - فیدبک - تحلیل مدار ترتیبی آسنکرون مد پایه - حالت پایدار و ناپایدار

  • بخش 2
    00:50'

    محدودیت‌های مد پایه - سوالات حالات پایدار و ناپایدار - شروع زبان Verilog

  • بخش 3
    1:00'

    انواع توصیف‌ها در زبان Verilog - ویژگی توصیف‌های مختلف - توضیح initial و always - تست‌های Verilog - glitch

  • بخش 4
    00:45'

    تحلیل دیاگرام حالت - Sequence detector - ROM

  • بخش 1
    1:05'

    تحلیل مدار Carry Lookahead Adder - پارامترهای زمانی فلیپ فلاپ‌ها - تحلیل کد Verilog

درس مدار منطقی برای کنکور ارشد کامپیوتر چقدر مهم هست؟

شاید باور کردنی نباشد اما می‌توان گفت درس مدار منطقی مهم ترین درس در کنکور ارشد کامپیوتر محسوب می‌شود، دلیل اهمیت این درس نیز آن است که این درس، درس امنی است، امن بودن به این معناست که اگر تلاش خوبی در درس انجام دهید می‌توانید به تمامی سوالات این درس براحتی پاسخ دهید، همچنین خواندن کامل این درس زمان کمتری نسبت به سایر دروس کنکور ارشد کامپیوتر می‌گیرد و همین طور در جلسه کنکور در تایم کوتاه تری نسبت به سایر دروس می‌توانید به سوالات این درس پاسخ دهید، این خاصیت ها و مواردی که به آن اشاره شد درس مدار منطقی را به مهم ترین و با ارزش ترین دروس کنکور تبدیل کرده است

فیلم های درس مدار منطقی شامل چه فصل هایی است؟

1) سیستم نمایش اعداد، هازارد، PI
2) جبر بول و ساده سازی
3) مدارات ترکیبی
4) تحلیل مدارات ترتیبی
5) ساخت مدارات ترتیبی و کاهش حالات
6) زبان توصیف سخت افزار وریلاگ

چند تست از درس مدار منطقی مطرح می‌شود و ضریب اش چند است؟

با توجه به کنکور ارشد کامپیوترسال گذشته احتمالا 7 تست از درس مدار منطقی در کنکور ارشد کامپیوتر مطرح می‌شود. با توجه به تغییرات به وجود آمده در کنکور ارشد کامپیوتر ضریب این درس در گرایش های مختلف متفاوت است، درس مدار منطقی به همراه دو درس معماری کامپیوتر و الکترونیک دیجیتال در گرایش معماری کامپیوتر دارای ضریب 4 و در گرایش های شبکه های کامپیوتری، رایانش امن، نرم افزار، بیوانفورماتیک، علوم داده، الگوریتم و محاسبات و علوم و فناوری شبکه دارای ضریب 3 و در گرایش هوش مصنوعی و قرآن کاوی رایانشی دارای ضریب 2 است

26699 نفر تاکنون در دوره‌های آموزشی کنکور کامپیوتر شرکت کرده‌اند.

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

شماره تیم پشتیبانی:   09378555200

 

امتیازدهی4.1176470588235 1 1 1 1 1 1 1 1 1 14.12 امتیاز (34 رای)
اشتراک
بارگذاری نظرات