کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر

بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر در این صفحه معرفی شده، بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر منابعی است که هر سال توسط رتبه های تک رقمی کنکور استفاده می‌شود

بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر چیست؟ حتما با ما موافق هستید که در مسیر کنکور ارشد کامپیوتر مهمترین قدم انتخاب بهترین منابع کنکور کامپیوتر است، برای پاسخ به این پرسش یکی از درست‌ترین کارها این است که بررسی کنید که رتبه‌های برتر کنکور ارشد کامپیوتر سال‌های گذشته چه منابعی را استفاده کردند و چه مسیری را طی کرده‌اند و شما نیز سعی کنید همان کارها را انجام دهید و نیازی نیست راهی که آزموده شده است را دوباره بیازمایید، بنابراین برای بررسی این موضوع توصیه می‌کنیم به صفحه مصاحبه‌های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوترمصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیمصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیاگر می‌خواهید در کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر، IT و علوم کامپیوتر موفق شوید باید مسیری را طی کنید که رتبه‌های برتر سال‌های گذشته طی کرده‌اند، مسلما تجربیات افرادی که به بهترین نحو ممکن این مسیر را طی کرده‌اند برای شما بسیار مفید خواهد بود مراجعه کنید و مصاحبه رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی کنکور ارشد کامپیوتر سال‌های اخیر را مشاهده کنید.

بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر

در پادکست زیر بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی که داوطلبان کنکور به آنها نیاز دارند را معرفی می‌کنیم.

Podcast Behtarin Manabe Konkur Arshad ComputerPodcast Behtarin Manabe Konkur Arshad Computer Mobile

در ادامه موارد زیر را بررسی خواهیم کرد

  1. فیلم بهتر است یا کتاب؟
  2. معرفی بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر
  3. فیلم های رایگان کنکور ارشد کامپیوتر
  4. بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر از نگاه رتبه های برتر
  5. نقشه راه کنکور ارشد کامپیوتر

در ابتدا پیش از معرفی بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر به یکی از پرتکرارترین سوالات دانشجویان در مورد منابع میپردازیم.

سوالات زیادی مطرح می‌شود در این باب که آیا کلاس آنلاین و فیلم های آموزشی بهتر است  یا کتاب درسی؟

جواب این سوال قطعا کلاس های آنلاین و فیلم های آموزشی است. در توضیح این پاسخ باید به چند نکته اشاره کرد.

دلیل اول افزایش سرعت دانشجو در مطالعه دروس می‌باشد. دانشجو به کمک فیلمها و کلاسهای آنلاین بسیار سریعتر یک درس را مطالعه کرده و بر مطالب آن مسلط میشود. درحالیکه اگر بخواهد همان درس را از روی کتاب مطالعه کند، ممکن است دو تا سه برابر زمان بیشتری را از او بگیرد

دلیل دوم تاثیر بیشتر رسانه بصری نسبت به رسانه متنی می باشد، به طوری که در زمان مطالعه کتاب، فهم بسیاری از نکات سخت بوده و رسیدن به تسلط کافی دشوار می‌شود در چنین شرایطی ممکن است دانشجو پریشان شده، تمرکز خود را از دست داده و در نهایت از اعتماد به نفس او کاسته شود، این در حالی است که دانشجو به کمک فیلم های آموزشی یا کلاس های آنلاین ظرف یک یا دو ماه به تسلط کافی رسیده، از اعتماد به نفس بالایی برخوردار شده و نهایتا این اعتماد بنفس در طی بقیه مسیر کمک شایانی به او خواهد کرد

سومین دلیل در توضیح ارجحیت ویدیو های آموزشی، عدم وجود کتب مناسب، برای مطالعه جهت کنکور ارشد می باشد،‌ بعنوان مثال در درس معماری کامپیوتر هیچ کتاب مناسب نه برای درس و نه برای تمرین تست زنی وجود ندارد. بنابراین بهتر است دانشجویان برای درس معماری کامپیوتر فیلم درس و نکته و تست را تهیه بفرمایند. بعنوان مثالی دیگر در درس شبکه های کامپیوتری  برای تمرین تست زنی، کتاب مناسبی موجود نیست.

آخرین دلیل ما در توضیح این نکته، پویایی فیلم های آموزشی و کلاس های آنلاین می باشد. کلاس ها و ویدیو های آموزشی بصورت مدام و پیوسته در بازه های زمانی کوتاه به روز می شوند، اما کتاب ها در بازه های بلند مدت به روز می شوند، بنابراین می‌توان گفت که کتاب ایستا است اما فیلم های آموزشی و کلاس های آنلاین پویا هستند و این بر همگان واضح است که محتوای پویا بسیار بهتر و موثرتر از محتوای ایستا است.

معرفی بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر

حال با در نظر گرفتن این نکات به معرفی بهترین منابع کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات میپردازیم، شما داوطلبان عزیز می‌توانید برای بررسی دقیق‌تر منابع کنکور ارشد کامپیوتر به صفحه منابع کنکور ارشد کامپیوترجامع ترین منابع آزمون ارشد 1403 رشته مهندسی کامپیوترجامع ترین منابع آزمون ارشد 1403 رشته مهندسی کامپیوترمهم ترین گام‌ برای کسب موفقیت در کنکور ارشد کامپیوتر، تهیه بهترین منابع است، بهترین منابع، منابعی هستند که تقریبا تمامی رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی کنکور ارشد کامپیوتر از آنها استفاده می‌کنند، در زیر این منابع را به شما معرفی می‌کنیم مراجعه کنید.

به طور کلی باید بدانید که دروس مورد آزمون در سه دسته زبان، دروس ریاضی و دروس تخصصی طبقه بندی می شوند.
درس زبان در کنکور ارشد کامپیوتر دارای ضریب 1 است.
در درس زبان عمومی و تخصصی به این دلیل که طراحان سوالات زبان، اغلب ثابت هستند، میتوان از مجموعه سوالات سال های گذشته به عنوان بهترین منبع این درس نام برد، دفترچه سوالات سال های گذشته به همراه کلید سوالات را می توانید بصورت رایگان از سایت کنکور کامپیوتر دانلود کنید. همچنین کتابهای زیر ذره بین و مدرسان شریف از منابع برگزیده زبان میباشند.

دسته ریاضیات دارای ضریب 2 است و در این دسته 4 درس مورد آزمون قرار می گیرند: ریاضی عمومی ۱ ، ریاضی عمومی ۲ ، ریاضیات گسسته و آمار و احتمال مهندسی.
اگر قصد دارید از دسته ریاضیات درسی را حذف کنید، نباید آن درس ریاضیات گسسته باشد، چرا که این درس پیش نیاز بسیاری از دروس تخصصی می باشد

برای ریاضی ۱ و ریاضی 2 می‌توانید از کتاب های انتشارات کتابخانه فرهنگ، نوشته شکرزاد و یا انتشارات نگاه دانش، نوشته آقاسی استفاده کنید.
برای ریاضیات گسسته ترجیحاً فیلم درس استاد رضوی به همراه نکته و تست ایشان پیشنهاد می شود، اگر امکان تهیه این فیلم را ندارید درجه دوم کتاب پارسه یا مدرسان شریف را پیشنهاد می‌کنیم

برای درس آمار کتاب مدرسان شریف بهترین منبع موجود در بین منابع است.

و اما پس از معرفی منابع زبان و ریاضی به سراغ مهم ترین دسته کنکور ارشد کامپیوتر یعنی دسته دروس تخصصی میرویم.

در دسته دروس تخصصی دروس مورد آزمون 11 مورد هستند، که این دروس به ترتیبی که در دفترچه سوالات می‌آیند عبارت اند از:

نظریه زبانها
سیگنال ها و سیستم ها
ساختمان داده
طراحی الگوریتم
هوش مصنوعی
مدار منطقی
معماری کامپیوتر
الکترونیک دیجیتال
سیستم عامل
شبکه های کامپیوتری
و پایگاه داده

برای درس نظریه کتاب نظریه زبان ها و ماشین ها نوشته دکتر کاشفی انتشارات پارس رسانه و یا فردین شاپوری از انتشارات علوم رایانه پیشنهاد میشود. پس از مطالعه این منبع توصیه میکنیم که تمرینات کتاب مرجع لینز را نیز حل کنید، کتاب مرجع لینز به همراه حل تمرین آنرا می‌توانید بصورت رایگان از صفحه دانلود کتاب های رشته کامپیوتر دانشگاه دانلود بفرمایید، اگر می‌توانید سعی کنید فیلم درس و حل تست نظریه دکتر کاشفی را تهیه کنید.

برای درس سیگنال و سیستم، کتاب تجزیه و تحلیل سیگنال ها و سیستم ها نوشته مهدی تقدسی از انتشارات نصیر پیشنهاد می‌شود، اگرمی‌توانید سعی کنید در کلاس‌های دکتر خانی شرکت کنید.
برای درس ساختمان داده فیلم درس استاد رضوی پیشنهاد می‌شود. اگر امکان تهیه این فیلم را ندارید درجه دوم می‌توانید کتاب نصیر را تهیه بفرمایید.

برای طراحی الگوریتم فیلم درس استاد رضوی پیشنهاد می‌شود، اگر امکان تهیه این فیلم را ندارید درجه دوم می‌توانید از کتاب مدرسان شریف استفاده کنید.

برای دو درس ساختمان داده و طراحی الگوریتم، تیم کنکور کامپیوتر یک ویدئو واحد برای نکته و تست ارائه کرده است، که در این نکته و تست بیش از 400 تست عالی حل شده است. با توجه به اینکه دو درس ساختمان داده و طراحی الگوریتم مهم ترین دروس کنکور ارشد کامپیوتر است توصیه می‌کنیم حتما فیلم نکته و تست ساختمان داده و طراحی الگوریتم را تهیه کنید و پس از اینکه هر فصل را مطالعه کردید، هفته ای یک جلسه نکته و تست مربوط به آن فصل را نگاه کنید.

 پس از پایان مطالعه فیلم های درس و نکته و تست ساختمان داده و طراحی الگوریتم و مسلط شدن روی آنها، برای تمرین بیشتر میتوانید تست‌های پلتفرم آزمون و بانک تست کنکور ارشد کامپیوتر را حل کنید. برای مشاهده فیلم های رایگان ساختمان داده می توانید به صفحه آموزش ساختمان داده مراجعه کنید

در مورد درس هوش مصنوعی توصیه ما قطعا فیلم درس و حل تست استاد رضوی است، فیلم درس و حل تست هوش مصنوعی استاد رضوی بی‌نظیر است، اگر خواستید این درس را از روی کتاب مطالعه کنید بهتر هست که آن را چند منبعی مطالعه کنید، برای این درس می توانید کتاب نصیر را به همراه کتاب راهیان ارشد مطالعه کنید و در کنار این دو کتاب در برخی از قسمت‌های درس باید به کتاب راسل مراجعه کنید، دلیل اینکه بهتر است در کنار کتاب نصیر کتاب دیگری داشته باشید این است که کتاب نصیر تست کمی دارد  بنابراین برای حل کردن تست های بیشتر بهتر است در کنار این کتاب، کتاب دیگری هم داشته باشید و همین طور متن آن کمی سنگین است.
توجه کنید که پس از خواندن درس هوش مصنوعی بهتر است تمرینات کتاب رفرنس راسل را نیز حل کنید. کتاب راسل و حل تمرین آن را می‌توانید بصورت رایگان از صفحه دانلود کتاب های مرجع وبسایت کنکور کامپیوتر دات آی آر دانلود کنید.

برای درس مدار منطقی فیلم درس استاد رضوی به همراه نکته و تست ایشان پیشنهاد میشود اما اگر امکان تهیه این فیلم را ندارید در درجه دوم می‌توانید کتاب نصیر را تهیه کنید
همچنین برای درس معماری کامپیوتر نیز فیلم درس و نکته و تست استاد رضوی پیشنهاد میشود و بجز این منبع، منبع مناسب دیگری در بین منابع کنکوری موجود نمی باشد.

برای درس الکترونیک دیجیتال حتما فیلم درس و تست استاد رضوی را تهیه کنید، برای این درس به جز فیلم درس و تست استاد رضوی هیچ منبع مناسب دیگری وجود ندارد.

برای درس سیستم عامل سعی کنید فیلم درس و تست استاد رضوی را تهیه کنید، اگر می‌خواهید کتاب تهیه کنید می‌توانید کتاب انتشارات پارس رسانه را تهیه بفرمائید، البته حجم این کتاب بالاست و همین طور موارد زیادی در این کتاب وجود دارد که برای کنکور نیازی نیست و باعث گیج شدن دانشجویان می‌شود.
برای درس شبکه های کامپیوتری ترجیحا فیلم درس و نکته و تست استاد رضوی را تهیه کنید، اگر نمی‌توانید فیلم درس را تهیه کنین، برای خواندن درس شبکه، می‌تونین از کتاب شبکه های کامپیوتری با رویکرد بالا به پایینِ انتشارات نص استفاده کنید و برای تمرین تست زنی، از فیلم نکته و تست استفاده کنین.

و در انتها برای درس پایگاه داده کتاب انتشارات پارس رسانه تنها منبع مورد تایید و پیشنهادی تیم کنکور کامپیوتر می‌باشد، همچنین اگر می‌توانید بهتر است فیلم درس و حل تست استاد خانی را تهیه کنید.

در این جا مجدداً نظر شما را به این نکته جلب می کنم که قطعاً تماشای ویدیوهای آموزشی و نکته و تست سرعت یادگیری و مرور شما را بالا برده و به درک بهتر مفاهیم کمک میکند. در نتیجه اگر مشکل مالی ندارید برای دروس دیگر نیز میتوانید فیلم درس و نکته و تست را از سایت کافه تدریس تهیه بفرمائید.

فیلم های رایگان منابع کنکور ارشد کامپیوتر

در زیر می‌توانید فیلم‌های رایگان تمامی دروس مطرح شده در کنکور ارشد کامپیوتر را مشاهده کنید، سعی کنید برای شروعی راحت و اصولی با فیلم‌های رایگان قرار داده شده شروع کنید.

هوش مصنوعی جلسه 1

هوش مصنوعی جلسه 2

هوش مصنوعی جلسه 3

هوش مصنوعی جلسه 4

نکته و تست هوش مصنوعی جلسه 1

سیستم عامل جلسه 1

سیستم عامل جلسه 2

سیستم عامل جلسه 3

سیستم عامل جلسه 4

سیستم عامل جلسه 1 نکته و تست

سیستم عامل جلسه 2 نکته و تست

بررسی سوالات سیستم عامل کنکور ارشد کامپیوتر 1403

الکترونیک دیجیتال جلسه 1

الکترونیک دیجیتال جلسه 2

الکترونیک دیجیتال جلسه 3

الکترونیک دیجیتال جلسه 4

نکته و تست الکترونیک دیجیتال جلسه 1

فیلم ساختمان داده جلسه 1

فیلم ساختمان داده جلسه 2

فیلم ساختمان داده جلسه 3

فیلم ساختمان داده جلسه 4

فیلم ساختمان داده جلسه 5

فیلم ساختمان داده جلسه 6

فیلم ساختمان داده جلسه 7

فیلم ساختمان داده جلسه 8

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 1

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 2

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 3

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 4

انواع پیمایش‌های درخت

نحوه ساخت درخت BST

آموزش درخت B-Tree

بررسی مرتبه ساخت هیپ

آموزش مرتب سازی سریع

آموزش شبکه شار

حل سوالات ساختمان ارشد کامپیوتر 99

حل ساختمان ارشد 95 بخش 1

حل ساختمان ارشد 95 بخش 2

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 1

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 2

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 3

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 4

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 5

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 6

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 7

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 8

حل تست شبکه جلسه 1

حل تست شبکه جلسه 2

حل تست شبکه جلسه 3

حل تست شبکه جلسه 4

حل تست شبکه جلسه 5

حل تست شبکه جلسه 6

حل تست شبکه جلسه 7

حل تست شبکه جلسه 8

معماری کامپیوتر جلسه 1

معماری کامپیوتر جلسه 2

معماری کامپیوتر جلسه 3

معماری کامپیوتر جلسه 4

معماری کامپیوتر جلسه 5

معماری کامپیوتر جلسه 6

معماری کامپیوتر جلسه 7

معماری کامپیوتر جلسه 8

معماری کامپیوتر جلسه 9

معماری کامپیوتر جلسه 10

بررسی الگوریتم‌های ضرب

پایپلاین در کامپیوتر

حل تست معماری جلسه 1

حل تست معماری جلسه 2

حل تست معماری جلسه 3

حل سوالات ارشد کامپیوتر 99

حل سوالات معماری ارشد آی تی 96

حل تست‌های دکتری کامپیوتر 96

حل تست‌های ارشد کامپیوتر 95

مدار منطقی جلسه 1

مدار منطقی جلسه 2

مدار منطقی جلسه 3

مدار منطقی جلسه 4

مدار منطقی جلسه 5

مدار منطقی جلسه 6

حل تست مدار منطقی جلسه 1

حل تست مدار منطقی جلسه 2

حل تست مدار منطقی جلسه 3

حل سوالات مدار منطقی کنکور ارشد کامپیوتر 99

حل سوالات مدار منطقی کنکور ارشد کامپیوتر 98

حل سوالات مدار منطقی کنکور ارشد کامپیوتر 97

طراحی الگوریتم جلسه 1

طراحی الگوریتم جلسه 2

طراحی الگوریتم جلسه 3

طراحی الگوریتم جلسه 4

طراحی الگوریتم جلسه 5

طراحی الگوریتم جلسه 6

ریاضی گسسته جلسه 1

ریاضی گسسته جلسه 2

ریاضی گسسته جلسه 3

ریاضی گسسته جلسه 4

ریاضی گسسته جلسه 5

ریاضی گسسته جلسه 6

ریاضی گسسته جلسه 7

حل سوالات گسسته جلسه 1

حل سوالات گسسته جلسه 2

حل سوالات گسسته ارشد کامپیوتر 99

پایگاه داده جلسه 1

پایگاه داده جلسه 2

پایگاه داده جلسه 3

پایگاه داده جلسه 4

پایگاه داده جلسه 5

نکته و تست پایگاه داده جلسه 1

نظریه زبان جلسه 1

نظریه زبان جلسه 2

نظریه زبان جلسه 3

نظریه زبان جلسه 4

نظریه زبان جلسه 5

نظریه زبان جلسه 6

بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر از نگاه رتبه های برتر کنکور

اگر می‌خواهید در کنکور ارشد کامپیوتر، آی تی و علوم کامپیوتر موفق شوید باید مسیری را طی کنید که رتبه‌های برتر سال‌های گذشته طی کرده‌اند. مسلما تجربیات افرادی که مسیری که شما می‌خواهید طی کنید را به بهترین نحو ممکن طی کرده‌اند برای شما بسیار مفید خواهد بود، در زیر می‌توانید نظرات رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور ارشد کامپیوتر را در مورد منابع کنکور ارشد کامپیوتر مشاهده کنید.

نظر رتبه 1 کنکور

نظر رتبه 2: خیلی کامل بودند

نظر رتبه 6 کنکور ارشد کامپیوتر

نظر رتبه 6 کنکور 1400

فیلم ها خیلی قابل فهم و روان است

رتبه 9 :فیلم ها بی نقص بود

از پایه ضعیف تا شریف

نظر رتبه 2 کنکور ارشد

نطر رتبه 10: کیفیت تدریس استاد رضوی خیلی خوبه

نظر رتبه 16: کیفیت تدریس خیلی عالی بود

جزوه کامل و ویدیوهای خیلی خوب

نحوه انتقال دانش استاد رضوی بینظیر است

ویدیوها خیلی جامع و کامل بودند

واقعا تدریس اساتید عالی بودند

نظر رتبه 8 کنکور 1400

نظر رتبه 2: معماری کامپیوتر و منطقی 100 زدم

نظر رتبه 13 کنکور ارشد کامپیوتر 1401

نظر رتبه 19: تدریس و فن بیان عالی است

نظر رتبه 12 کنکور ارشد کامپیوتر 1401

نظر رتبه 24: خیلی کامل و جامع است

فیلم‌ها بی نظیر بود

نظر رتبه 45: کیفیت فیلم ها خوب بودن

همه دروس عالی تدریس شده بودند

نیار نیست کتاب تهیه کنید

فیلم ها با بیان شیوا و بدون ابهام بود

کیفیت بالا و هزینه مناسب

نظر رتبه 11 کنکور 1400

فیلم‌ها بی‌نیازم کرد

تدریس زیبا و بیان شیوا

فیلم‌ درس و تست کافیست

فیلم های استاد رضوی از همه نظر عالی بودند

کیفیت و نحوه تدریس و قدرت بیان اساتید از همه نظر خوب بود

خیلی راضی بودم درسها خیلی عمیق تدریس میشد

از همه دروس خیلی راضی بودم

نظر پارسا شریعت

ویدیوها از نظر کیفیت عالی بودند

نظر رتبه 43 کنکور

از دروس استاد رضوی خیلی راضی بودم

نظر پیمان هاشمی

نظر رتبه 40 کنکور

تدریس از 0 تا 100

فیلم شما را جلو می‌اندازد

نظر رتبه 50 کنکور 1400

نظر رتبه 67 کنکور 1400

نظر ریحانه حسین زاده

نظر مرتضی اکبری

نظر رتبه 113 کنکور 1400

تاثیر منابع خوب

نظر سامان حسینی

تفاوت منابع مناسب

نظر رتبه 32 کنکور 1400

کیفیت بالا تدریس

نظر شیوا رضازاد

از روی مراجع نخوانید

فیلم ها خیلی مفهومی بودند

همه درس ها فوق العاده بود

از صفر تا صد و کامل هستند

آشنایی با استاد رضوی و کافه تدریس معجزه بود

فیلم ها جامع بودند

کل منابع من از کافه تدریس یا کنکور کامپیوتر بود

دروس واقعا فوق العاده بودند

درس‌ها کامل و روان است

فیلم ها خیلی دقیق و جامع و کامل بودند

ویدیوها بسیار قابل فهم بودند

مطالبی که پوشش داده شده بود واقعا کامل بود

تدریس بسیار شیوا و روان و بدون ابهام

با پایه ضعیف هم فیلم ها را متوجه می شوید

فیلم ها خیلی به من کمک کرد

همه دروس را از کافه تدریس گرفتم

ویدیوهاشون خیلی به من کمک کرد

کنکور ارشد کامپیوتر از 0 تا 100

همان طور که در بالا گفته شد برای موفق شدن در کنکور ارشد کامپیوتر علاوه بر داشتن بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر بسیار مهم است که مسیر را بصورت حرفه‌ای و اصولی طی کنید، در این راستا شما باید اولا با روش‌های مطالعه صحیح آشنا شوید که در بالا فیلم‌های لازم برای این منظور برایتان قرار گرفته است و دوما باید اشراف کاملی نسبت به مسیری که باید طی کنید و نحوه پیمودن آن داشته باشید، به همین دلیل در فیلم زیر هر آنچه برای موفقیت در کنکور ارشد کامپیوتر و شروع اصولی نیاز دارید گفته شده است، بنابراین قبل از مطالعه ادامه صفحه بررسی منابع کنکور ارشد کامپیوتر سعی کنید حتما این فیلم را که نقشه راه کنکور ارشد کامپیوتر را برای شما مشخص می‌کند مشاهده کنید.

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

تماس با پشتیبانی:   09378555200

امتیازدهی3.8571428571429 1 1 1 1 1 1 1 1 1 13.86 امتیاز (7 رای)
اشتراک
بارگذاری نظرات
تلگرام اینستاگرام تماس با پشتیبانی: 09378555200 تماس با پشتیبانی: 09378555200