کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

یکی از مهم ترین دغدغه های داوطلبان کنکور ارشد رشته کامپیوتر و رشته it این است که نمی‌دانند در هر درس چه فصولی مهم و چه فصولی از اهمیت کمتری برخوردار است، در واقع چیزی در مورد توزیع موضوعی سوالات کنکور ارشد کامپیوتر نمی‌دانند. در زیر تعداد سوالات فصل‌های هر درس طی 15 سال اخیر در کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر مشخص شده است، و با توجه به تعداد سوالات هر فصل طی سالیان متمادی و همچنین نظر طراحان در طی سالیان اخیر و همچنین پارامترهای مد نظر استاد رضوی، اهمیت هر فصل مشخص شده است، این کار برای اولین بار در ایران انجام شده است. سعی بر این بوده با بررسی تعداد سوالات تک تک دروس برای تمام گرایش‌های رشته مهندسی کامپیوتر بتوان دید کلی‌ از سوالات آزمون سراسری را برای شما فراهم آوردیم. برای این بخش زحمات بسیاری کشیده شده، سعی کنید از این بخش فوق العاده که نمونه این بخش را در هیچ کجای وب نمی‌توانید پیدا کنید به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

 در این پادکست به بودجه بندی سوالات کنکور ارشد کامپیوتر خواهیم پرداخت. همچنین شما میتوانید درباره این مبحث در صفحه بودجه بندی سوالات کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر کامپیوتر بخوانید.

BudjeBudje Mobile

بی شک شناخت دروس مورد آزمون کنکور ارشد کامپیوتر برای داوطلبین موضوع  با اهمیتی است. اما  مسئله مهمتر اطلاع از بودجه بندی سوالات کنکور ارشد است. به این معنا که داوطلب بداند در هر درس چه فصولی از اهمیت بالا و چه فصولی از اهمیت کمتری برخوردار اند.

به دلیل رقابت سنگین در کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر، هرچقدر داوطلبان بتوانند اطلاعات بیشتری از دروس آزمون کسب کنند، می توانند برنامه ریزی دقیقتر و هوشمندانه تری برای خودشون داشته باشند و می توانند در ماراتن کنکور ارشد کامپیوتر از دیگر رقبا پیشی بگیرند.

معنی بودجه بندی سوالات کنکور ارشد، این هست که از هر یک از فصل های یک درس، احتمال مطرح  شدن چند تست در کنکور ارشد کامپیوتر وجود دارد. این موضوع بسیار مهم است.

کارشناسان تیم کنکورکامپیوتر با بررسی دقیق دفترچه، آزمون های 14 سال گذشته و جمع آوری آمار و اطلاعات سوالات هر درس، تعداد سوالات مطرح شده از هر فصل را مشخص نموده اند.

ما برای راحتی کار شما عزیزان این آمار را در صفحه بودجه بندی دروس کنکور ارشد کامپیوتر به صورت نمودار میله ای و جدول ارائه کرده ایم.

هدف اصلی از ارائه بودجه بندی فصل به فصل سوالات، این است که متوجه میزان اهمیت هر مبحث شوید، به عبارت دیگر شما به کمک جدول های بودجه بندی سریعا با مطالب مهم هر درس آشنا شده و از اتلاف وقت برای فصول کم اهمیت جلوگیری خواهید کرد، در نتیجه بصورت هوشمندانه تر و با برنامه ریزی دقیق تری مطالعه خواهید نمود.

در هر بخش از سایت کنکورکامپیوتر دات آی آر که باشید، صفحه بودجه بندی از منو اصلی سایت قابل دسترس است. کافیست از منو آموزشی و در قسمت کنکور کارشناسی ارشد، منو بودجه بندی را پیدا کنید. از طریق این صفحه می تونید به صفحات بودجه بندی رشته مهندسی کامپیوتر و آی تی دسترسی پیدا کنید.

با تحلیل آمار آزمون سالهای 1385 به بعد و همچنین درنظر گرفتن پارامترهای دیگر کارشناسان ما برای هر فصل یک درجه اهمیت تعیین نموده اند. ستون درجه اهمیت که سمت چپ‌ترین ستون هر جدول است بیانگر میزان اهمیت هر فصل در کنکور ارشد کامپیوتر است و هرچه عدد بزرگتری را نشان دهد، اهمیت آن فصل در کنکور ارشد کامپیوتر بیشتر است.

درجه اهمیت فصول در دوران جمع بندی بسیار کاربردی خواهد بود. چراکه میتوانید از زمانی که در اختیار دارید به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و به مباحث کم اهمیت وقت کمتری اختصاص بدهید. میتوان ادعا کرد که بودجه بندی از بخش های بی نظیر وبسایت کنکور کامپیوتر بوده و هیچ منبع دیگری چه اینترنتی و چه مکتوب اقدام به جمع آوری و تحلیل این آمار ننموده است.

به کمک جداول و چارتهای بودجه بندی سعی کنید فصل های مهم را عمیق تر بخوانید و زمان بیشتری را برای آنها صرف کنید. لطفا در حین مطالعه فصل های با درجه اهمیت بالا تمرکز کامل داشته باشید و تا زمانیکه مطلبی را کامل درک نکرده اید از آن عبور نکنید. همچنین سعی کنید فصول مهم را در بازه های مختلفی مرور بفرمایید.

با توجه به اطلاعاتی که برای هر درس قرار داده ایم، واضح است که در سال های اخیر طراحان بیشتر از چه فصولی تست طراحی کرده اند و بیشتر به سمت چه فصولی گرایش دارند، بنابراین اگر شما جداول بودجه بندی را به دقت بررسی کنید می‌توانید روند سوالات کنکور را متوجه شوید.

اگر داوطلب کنکور هستید و زمان زیادی برای مطالعه در اختیار دارید و به دنبال کسب رتبه های زیر 100 هستید، توصیه میکنیم که تمامی فصول درس ها را مطالعه بفرمایید، اما اگر زمان کمی دارید توصیه می‌کنیم ابتدا فصل های مهم را بخوانید و فصل های با درجه اهمیت خیلی پایین را در صورتی که زمان اجازه داد مطالعه کنید. البته لازم است به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از فصول با اینکه کم اهمیت هستند ولی ممکن است پیش نیاز فصل های مهم باشند که در این صورت نباید از مطالعه این فصول صرف نظر نمایید.

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

تماس با پشتیبانی:   09378555200

امتیازدهی3.6666666666667 1 1 1 1 1 1 1 1 1 13.67 امتیاز (3 رای)
اشتراک
بارگذاری نظرات