کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

چگونه رتبه برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی شویم

به لطف خدا و با تلاش های مستمر ما و دانشجویان عزیز، در کنکور ارشد کامپیوتر 99 نیز مانند سال های گذشته رکورد تعداد رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر را شکستیم، تعداد رتبه های برتر ما چندین برابر مجموع تعداد رتبه های برتر تمامی موسسات کنکوری کشور است، این مقدار رتبه برتر آن هم در سخت ترین رشته کنکور ارشد جز با برنامه ریزی دقیق و اصولی و علمی، محقق نمی‌شد. 12 رتبه تک رقمی در کنکور ارشد کامپیوتر 99 که بیش از نیمی از آنها مشاوره هفتگی داشته اند حاصل تلاش شبانه روزی امسال بود. در زیر تعدادی از مصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی را برای شما قرار داده ایم. اگر می‌خواهید موفق شوید حتما این مصاحبه ها را با دقت بالا تماشا کنید و نکات مهمی که دانشجویان عزیزم می‌فرمایند را یاداشت کنید و از آنها استفاده کنید.

شما میتوانید در صفحه مصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی در مورد این مبحث بیشتر بخوانید.

Podcast Rotbe Bartar Konkur Arshad ComputerPodcast Mosahebe Mobile

دست یافتن به رتبه های تک رقمی و دو رقمی در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی دور از دسترس نیست. کافیست برای موفقیت، تلاشِ هدفمند و پشتکارِ كافي داشته باشید.

موفقیت در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی بسیار راحت تر از کنکور سراسری است، رتبه های تک رقمی و دو رقمی بسیار زیادی در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی وجود داشتند که در کنکور سراسری لیسانس رتبه هایی، بالای 30 هزار و 40 هزار کسب کرده بوده اند، توجه کنید که در کنکور سراسری تمامی دانش آموزان باهوش و نخبه در یک کنکور شرکت می کنند، اما پس از کنکور، این دانش آموزان نخبه در رشته های مختلف پخش می شوند و عده محدودی از این دانش آموزان وارد رشته کامپیوتر می شوند، همین طور از بین افراد نخبه ای که درمقطع لیسانس وارد رشته کامپیوتر می شوند و در دانشگاه های برتر کشور نظیر صنعتی شریف، دانشگاه تهران و غیره تحصیل می کنند، اکثر آنها برای مقطع ارشد از کشور خارج می شوند و یا وارد بازار کار می شوند و بنابراین این عده در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی شرکت نمی کنند، بنابراین کسب یک رتبه خوب در کنکور ارشد کامپیوتر بسیار راحت تر از کنکور سراسری لیسانس است و به هیچ عنوان قابل مقایسه با کنکور سراسری نیست.

قطعا تحصیل در بهترین دانشگاه ها، نقطه عطفی است در زندگی هر یک از داوطلبان کنکور ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات. امتیازات و شرایطی که تحصیل در دانشگاه های بزرگ برای دانشجویان به همراه دارد، هر داوطلبی را مصمم به تلاشِ بیشتر برای قبولی در یکی از دانشگاه های برتر کشور می کند.

مطمئنا قبولی در دانشگاه های بزرگ و معتبر، شما را در میان جامعه ای قرار می دهد که اکثر افراد آن جامعه انسان های نخبه و بنام کشور هستند، در این محیطِ ارزشمند علمی، می توانید با همت عالی خود و کمک گرفتن از اطرافیان، پله های ترقی را به سرعت پیموده و به رتبه های اجتماعی بالا دست پیدا کنید. به بیان ساده تر با تحصیل در دانشگاه های خوب، مسیر موفقیت در آینده را، برای خود هموار خواهید کرد.

به بیان دیگر، کسب رتبه های برتر در کنکور ارشد و تحصیل در دانشگاه های برتر ایران، شما را در موقعيت هايي قرار ميدهد كه به مراتب ارزشمندتر و موثرتر از سايرين است. مزایا و امتیازاتی كه تحصيل در دانشگاه هاي برتر دارد در آینده ی شما نیز تاثیراتِ مثبتِ بسزایی خواهد داشت.

هزینه بسیار پایین در حین تحصیل، همکاری با افراد نخبه و فعال جامعه، انجام پروژه های بزرگ ملی که در دانشگاه های بزرگ وجود دارند، امکانات سخت افزاری ایده آل و به روز، موقعیت های کاری عالی و انتشار مقاله در معتبرترین کنفرانس های دنیا  و ادامه تحصیل در خارج از کشور، تنها بخشی از مزایای تحصیل در دانشگاه های برتر می باشد.

به لطف خدا و با تلاش های مستمر تیم کنکور کامپیوتر و دانشجویان عزیز، در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی 99 نیز مانند سال های گذشته، رکورد تعداد رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی را شکستیم، تعداد رتبه های برتر ما چندین برابر، مجموع تعداد رتبه های برتر تمامی موسسات کنکوری کشور است، 12  رتبه تک رقمی در کنکور ارشد کامپیوتر سال 99، حاصل تلاش شبانه روزی تیم کنکور کامپیوتر است.

قطعا کسبِ این تعداد رتبه برتر، آن هم در سخت ترین رشته کنکور ارشد،  بدونِ برنامه ریزی دقیق، اصولی و علمی محقق نمی‌شود. لازم به ذکر است که بیش از نیمی از رتبه های  تک رقمی تیم کنکور کامپیوتر از مشاوره هفتگی استاد رضوی بهره می برده‌اند.

با مشاهده ویدئوهای مصاحبه رتبه های برتر، شما با نکات جدید و ارزشمندی برای موفیت در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی آشنا میشوید، چرا که این نکات از زبان افرادی بیان میشود که در گذشته، در جایگاه شما بوده اند. این نکات میتواند هم در زمان مطالعه و هم در جلسه کنکور بسیار مفید باشند.

بدون شک موفقیت در هیچ امری تصادفی نیست و برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد نیاز به برنامه ریزی دقیق، مطالعه هوشمندانه و تمرکز روی مباحث و دروسِ مهم دارید.

استفاده از مشاوره های استاد رضوي، برنامه ریزی دقیق و ساعت مطالعه لازم برای کسب رتبه عالي در كنكور را پیش روی شما قرار خواهد داد.

اگر شما هم می‌خواهید در دسته افراد موفق کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی قرار بگیرید. پیشنهاد می کنیم، مصاحبه افراد موفق در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی سال های  گذشته را با دقت تماشا کنید و از تجربیات آنها استفاده کنید.

همچنين به گفته افراد موفقِ كنكور، كنترل استرس، تنظيم خواب، خودباوري، هدف گزاري صحيح و .... از پارامترهاي مهم در موفقيت ميباشند.

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

تماس با پشتیبانی:   09378555200

امتیازدهی4 1 1 1 1 1 1 1 1 1 14.00 امتیاز (4 رای)
اشتراک
بارگذاری نظرات
تلگرام اینستاگرام