کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

کارنامه های کنکور ارشد آی تی 1401 همراه با محل قبولی آنها

در این صفحه کارنامه های کنکور ارشد فناوری اطلاعات (آی تی) سال 1401 به همراه محل قبولی هر یک برای شما عزیزان مهیا شده است

در این قسمت جامع‌ترین بانک کارنامه‌های ارشد فناوری اطلاعات 1401 در کشور را برایتان گردآوری کرده‌ایم. در این صفحه می‌توانید کارنامه نفرات برتر کنکور ارشد آی تی را مشاهده کنید، همین طور می‌توانید تراز و رتبه‌های قبولی در ارشد رشته فناوری اطلاعات در دانشگاه های مختلف را مشاهده کنید. با توجه به اینکه بیشترین قبولی های کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی 1401 با اختلاف بسیار زیاد نسبت به دیگر موسسات متعلق به ما بوده و تعداد کارنامه های بسیار زیادی در اختیار داریم این صفحه را برای شما داوطلبان کنکور ارشد فناوری اطلاعات 1401 به طور غیر قابل وصفی کامل و جامع ساخته ایم. دقت کنید که به علت تعداد زیاد کارنامه ها فقط بخشی از آنها که به شما کمک می‌کرد و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار میداد را برایتان قرار داده ایم و از قرار دادن رتبه های نزدیک به هم خود داری کرده‌ایم زیرا قرار دادن همه کارنامه ها هم اطلاعات تکراری به شما میداد و هم لود صفحه را دچار مشکل می‌کرد. بسیاری از دانشجویان در کنکور ارشد، رشته کامپیوتر را بعنوان رشته اصلی و رشته آی تی را بعنوان رشته شناور شرکت می‌کنند، به همین علت در بعضی از کارنامه های آی تی مشاهده می‌کنید که از سمت رشته مهندسی کامپیوتر قبول شده‌اند یا پذیرش شدند.

به لطف خدا و با تلاش های مستمر ما و دانشجویان عزیز، در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی 1401 نیز مانند سال های گذشته رکورد تعداد رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی را شکستیم و تعداد رتبه های برتر سال 1401 تیم کنکور کامپیوتر چندین برابر مجموع تعداد رتبه های برتر تمامی موسسات کنکوری کشور است، این مقدار رتبه برتر آن هم در سخت ترین رشته کنکور ارشد جز با برنامه ریزی دقیق و اصولی و علمی، محقق نمی‌شد، 12 رتبه تک رقمی در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی 99 که بیش از نیمی از آنها مشاوره هفتگی داشته اند و همین طور 140 رتبه دو رقمی در کنکور ارشد کامپیوتر 1400 و بیش از 160 رتبه 2 رقمی در کنکور ارشد کامپیوتر 1401 تلاش شبانه روزی امسال تیم کنکور کامپیوتر بود.

مطالعه دقیق کارنامه های کنکور ارشد آی تی 1401 مزیت های زیر را برای شما خواهد داشت

1) برنامه ریزی برای مطالعه دروس

با توجه درصد دروس مختلف که در کارنامه های رتبه های برتر مشاهده می‌شود می‌توان متوجه شد که دروس مهم رشته آی تی چه دروسی است، دروس ریاضیات گسسته، ساختمان داده، طراحی الگوریتم، شبکه‌های کامپیوتری و مهندسی نرم افزار مهم ترین دروس آی تی هستند و سایر دروس بعد از اینها در درجه دوم قرار دارند

2) انتخاب رشته دقیق

برای اینکه داوطلبان کنکور ارشد فناوری اطلاعات 1402 بتوانند انتخاب رشه دقیقی داشته باشند دو مورد را در این صفحه لحاظ کردیم، مورد اول اینکه محل قبولی تمامی کارنامه ها را برای شما آورده ایم و مورد دوم اینکه سعی کردیم تا رتبه های بد و محل قبولی آنان را نیر برای شما بیاوریم تا تمامی رتبه ها بتوانند به خوبی از این صفحه استفاده کنند. با مشاهده محل قبولی هر دانشجو می‌توانید تخمینی از آخرین رتبه قبولی در کنکور ارشد فناوری اطلاعات در هر دانشگاه داشته باشید و از این اطلاعات فوق العاده در انتخاب رشته تان استفاده کنید.

3) با توجه به میزان زمانی که می‌توانید برای کنکور بگذارید تصمیم بگیرید که روی کنکور ارشد کامپیوتر تمرکز کنید یا آی تی

درست است که اکثر دانشجویان در هر دو کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی شرکت می‌کنند، ولی باید توجه داشته باشید که باید از ابتدا روی یک کنکور تمرکز کنید و برنامه‌تان را بر اساس اینکه کدام یک از کنکورهای ارشد کامپیوتر یا آی تی کنکور اصلی شماست بچینید، اگر زمان زیادی برای درس خواندن دارید کنکور کامپیوتر انتخاب خوبی برای دانشجویان است اما اگر در روز حدود 6 الی 7 ساعت بیشتر نمی‌توانید مطالعه کنید و می‌خواهید در دانشگاه‌های تاپی نظیر تهران قبول شوید بهتر است روی کنکور آی تی تمرکز کنید، زیرا رقابت در کنکور آی تی کمتر از کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر است و شما با یک تلاش کمتر می‌توانید رتبه خوبی در کنکور ارشد آی تی کسب کنید. البته بد نیست به نکته زیر نیز توجه کنید:

با توجه به کارنامه ها مشاهده می‌کنید که اگر رتبه 500 در کنکور ارشد فناوری اطلاعات بیاورید در هیچ کدام از دانشگاه های سراسری در رشته آی تی قبول نمی‌شوید  و این در حالی است که اگر همین رتبه را در کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر بیاورید در دانشگاه های خوبی نظیر بهشتی و فردوسی مشهد، صنعتی اصفهان و اصفهان، شیراز و ... قبول خواهید شد.

توضیحی در مورد نحوه محاسبه تراز در کنکور ارشد و سهمیه شاگرد اولی

برای مشاهده اینکه تراز، رتبه و درصد هر داوطلب به چه شکل محاسبه می‌شود می‌توانید به صفحه محاسبه تراز در کنکور ارشد کامپیوتر مراجعه کنید. همین طور سوالات بسیاری در مورد سهمیه شاگرد اولی و همین طور سهمیه استعداد‌های درخشان پرسیده می‌شود که برای مطالعه بیشتر در این خصوص می‌توانید به صفحه سهمیه رتبه اولی در کنکور ارشد مراجعه کنید.

توضیحی در مورد سهمیه های 5 درصدی

لازم است به این نکته اشاره شود که اگر ظرفیت متعلق به سهمیه های 25 درصدی توسط دارندگان این سهمیه پر نشود که اکثر این ظرفیت نیز به علت اینکه تعداد افراد دارای این سهمیه بسیار پایین هستند پر نمی‌شود (در 1000 نفر اول حدود 10 نفر سهمیه 25 درصدی دارند)، ظرفیت کنار گذاشته شده برای سهمیه 25 درصدی ابتدا به افرادی که دارای سهمیه 5 درصدی هستند تعلق می‌گیرد، و اگر سهمیه های 5 درصدی ظرفیت باقی مانده سهمیه های 25 درصدی را نگرفتند سپس این ظرفیت باقی مانده از سهمیه 25 درصدی به سهمیه آزاد خواهد رسید، اما اتفاقی که در عمل می‌افتد آن است که چون تعداد دانشجویانی که سهمیه 5 درصدی دارند خیلی زیاد است (حدود 100 نفر در 1000 نفر اول) معمولا تمامی ظرفیت باقی مانده سهمیه های 25 درصدی به سهمیه های 5 درصدی می‌رسد. دقت کنید که متاسفانه امسال ظرفیت های 25 درصدی و 5 درصدی مازاد نبوده است که جا دارد دانشجویان به این امر اعتراض کنند تا برای سال های آینده این سهمیه را جز سهمیه مازاد در نظر بگیرند.

شروع آسان برای کنکور ارشد فناوری اطلاعات 

متاسفانه به علت پایه ضعیفی که اکثر دانشجویان کامپیوتر کشور دارند هنگامیکه با کتاب های کنکور شروع به مطالعه می‌کنند چون کتاب های کنکور همه چیز را از پایه درس نداده اند شروع به مطالعه برای کنکور ارشد کامپیوتر برای دانشجویان سخت است و کمی اعصاب شان خورد می‌شود و بعضی ها نیز از درس زده می‌شوند، به همین علت در راستای کمک به دانشجویان فیلم های جلسات ابتدایی دروس مهم را تهیه کرده ایم و در زیر بصورت رایگان قرار داده ایم تا دانشجویان کشور بتوانند شروعی مناسب و حرفه ای داشته باشند، سعی کنید قبل از شروع این دروس مهم ابتدا جلسات ابتدایی دروس زیر را تماشا کنید و بعد از روی کتاب ها مطالعه را شروع کنید. این فیلم ها را می‌توانید براحتی در زیر مشاهده کنید
شروع آسان

برای درست کردن این بخش تلاش های بسیار زیادی انجام شده است و امسال سعی کرده‌ایم که این بخش از بخش کارنامه های سال های قبل کامل تر باشد تا بدین ترتیب بیشترین کمک ممکن را به دانشجویان کشور کرده باشیم. جا دارد در اینجا از تمامی دانشجویان عزیز سال گذشته که برای کمک به دوستانشان در امسال پی دی اف کامل کارنامه هایشان را برای ما ارسال کرده‌اند تشکر کنیم، امید آنکه این کار زیبا ادامه داشته باشد.

توجه: متاسفانه مشاهده شده که سایت‌ها و موسساتی بصورت زیرکانه از کارنامه‌های سال‌های قبل بدون نام سایت کنکور کامپیوتر استفاده کرده‌اند (بعنوان مثال رتبه های نرم افزار کارنامه ها را کنار هم قرار داده اند و جداگانه اعلام کرده‌اند)، هر گونه استفاده از کارنامه‌های درون سایت بدون نام بردن منبع غیر مجاز و از نظر شرعی حرام است.

محاسبه میانگین درصد هر کارنامه در کنکور ارشد فناوری اطلاعات 1401

یکی از سوالات پر تکراری که هر ساله دانشجویان می‌پرسند این است که برای کسب رتبه x باید چه درصدی باید بطور میانگین کسب کنیم؟ تیم کنکور کامپیوتر برای پاسخ به این پرسش و در راستای کمک به داوطلبان کنکور ارشد فناوری اطلاعات قسمت زیر را برای شما آماده کرده است، این کار برای اولین بار در کشور انجام شده است، در باکس زیر با وارد کردن درصد های هر یک از کارنامه هایی که در این صفحه قرار گرفته است می‌توانید میانگین درصد آن کارنامه را با توجه به ضرایب کنکور ارشد فناوری اطلاعات 1401 بدست آورید

درصدهای هر درس را وارد کنین

زبان
گسسته، ساختمان، الگوریتم، مهندسی نرم افزار، شبکه
اصول و مبانی مدیریت
پایگاه داده، هوش مصنوعی، سیستم عامل

میانگین درصد داوطلب در کنکور ارشد آی تی

  • تجارت الکتریک و فناوری اطلاعات
    میانگین: 0

هرگونه سوالی دارید می‌توانید در انتهای همین صفحه (در قسمت نظرات) بپرسید، خوشحال می‌شویم که بتوانیم پاسخ گوی سوالات شما باشیم

شروع آسان برای کنکور ارشد فناوری اطلاعات

متاسفانه به علت پایه ضعیفی که اکثر دانشجویان کامپیوتر کشور دارند هنگامیکه با کتاب های کنکور شروع به مطالعه می‌کنند چون کتاب های کنکور همه چیز را از پایه درس نداده اند شروع به مطالعه برای کنکور ارشد کامپیوتر برای دانشجویان سخت است و بعضی ها نیز از درس زده می‌شوند، به همین علت در راستای کمک به دانشجویان فیلم های جلسات ابتدایی دروس مهم را تهیه کرده ایم و در زیر بصورت رایگان قرار داده ایم تا دانشجویان کشور بتوانند شروعی مناسب و حرفه ای داشته باشند، سعی کنید قبل از شروع این دروس مهم ابتدا جلسات ابتدایی دروس زیر را تماشا کنید و بعد از روی کتاب ها مطالعه را شروع کنید. این فیلم ها را می‌توانید براحتی در زیر مشاهده کنید
 

فیلم های رایگان ساختمان داده

فیلم ساختمان داده جلسه 1

فیلم ساختمان داده جلسه 1

فیلم ساختمان داده جلسه 2

فیلم ساختمان داده جلسه 2

فیلم ساختمان داده جلسه 3

فیلم ساختمان داده جلسه 3

فیلم ساختمان داده جلسه 4

فیلم ساختمان داده جلسه 4

فیلم ساختمان داده جلسه 5

فیلم ساختمان داده جلسه 5

فیلم ساختمان داده جلسه 6

فیلم ساختمان داده جلسه 6

فیلم ساختمان داده جلسه 7

فیلم ساختمان داده جلسه 7

فیلم ساختمان داده جلسه 8

فیلم ساختمان داده جلسه 8

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 1

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 1

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 2

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 2

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 3

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 3

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 4

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 4

انواع پیمایش‌های درخت

انواع پیمایش‌های درخت

نحوه ساخت درخت BST

نحوه ساخت درخت BST

آموزش درخت B-Tree

آموزش درخت B-Tree

بررسی مرتبه ساخت هیپ

بررسی مرتبه ساخت هیپ

آموزش مرتب سازی سریع

آموزش مرتب سازی سریع

آموزش شبکه شار

آموزش شبکه شار

حل سوالات ساختمان ارشد کامپیوتر 99

حل سوالات ساختمان ارشد کامپیوتر 99

حل ساختمان ارشد 95 بخش 1

حل ساختمان ارشد 95 بخش 1

حل ساختمان ارشد 95 بخش 2

حل ساختمان ارشد 95 بخش 2

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

فیلم های رایگان شبکه های کامپیوتری

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 1

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 1

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 2

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 2

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 3

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 3

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 4

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 4

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 5

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 5

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 6

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 6

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 7

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 7

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 8

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 8

حل تست شبکه جلسه 1

حل تست شبکه جلسه 1

حل تست شبکه جلسه 2

حل تست شبکه جلسه 2

حل تست شبکه جلسه 3

حل تست شبکه جلسه 3

حل تست شبکه جلسه 4

حل تست شبکه جلسه 4

حل تست شبکه جلسه 5

حل تست شبکه جلسه 5

حل تست شبکه جلسه 6

حل تست شبکه جلسه 6

حل تست شبکه جلسه 7

حل تست شبکه جلسه 7

حل تست شبکه جلسه 8

حل تست شبکه جلسه 8

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

فیلم های رایگان طراحی الگوریتم

طراحی الگوریتم  جلسه 1

طراحی الگوریتم جلسه 1

طراحی الگوریتم  جلسه 2

طراحی الگوریتم جلسه 2

طراحی الگوریتم  جلسه 3

طراحی الگوریتم جلسه 3

طراحی الگوریتم  جلسه 4

طراحی الگوریتم جلسه 4

طراحی الگوریتم  جلسه 5

طراحی الگوریتم جلسه 5

طراحی الگوریتم  جلسه 6

طراحی الگوریتم جلسه 6

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

فیلم های رایگان ریاضیات گسسته

ریاضی گسسته جلسه 1

ریاضی گسسته جلسه 1

ریاضی گسسته جلسه 2

ریاضی گسسته جلسه 2

ریاضی گسسته جلسه 3

ریاضی گسسته جلسه 3

ریاضی گسسته جلسه 4

ریاضی گسسته جلسه 4

ریاضی گسسته جلسه 5

ریاضی گسسته جلسه 5

ریاضی گسسته جلسه 6

ریاضی گسسته جلسه 6

ریاضی گسسته جلسه 7

ریاضی گسسته جلسه 7

حل سوالات گسسته جلسه 1

حل سوالات گسسته جلسه 1

حل سوالات گسسته جلسه 2

حل سوالات گسسته جلسه 2

حل سوالات گسسته ارشد کامپیوتر 99

حل سوالات گسسته ارشد کامپیوتر 99

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

میانگین درصد رتبه های زیر 10 کنکور ارشد فناوری اطلاعات 1401 چند بوده است؟

میانگین درصد رتبه های تک رقمی کنکور ارشد فناوری اطلاعات 1401 در گرایش های مختلف حدود 41 درصد بوده است

برای کسب رتبه زیر 100 در کنکور ارشد آی تی از چه دروسی شروع کنیم؟

برای کسب رتبه زیر 100 داوطلبان باید از دروس پایه ای و مهم کنکور ارشد فناوری اطلاعات شروع کنین، توصیه تیم کنکور کامپیوتر به شما دانشجویان این است که با سه درس ریاضیات گسسته، ساختمان داده و شبکه های کامپیوتری شروع کنین و در سکشن اول مطالعاتی تان این سه درس را قرار دهید، و به مدت حدودا 1.5 ماه این سه درس را به همراه نکته و تست هایشان مطالعه کنید، اگر تایم بیشتری دارید می توانید یک درس دیگر نظیر سیستم عامل را به سکشن اول مطالعاتی تان اضافه کنین 

برای کسب رتبه زیر 100 در کنکور 1402 از چه زمانی باید شروع کرد؟

پاسخ به این سوال متناسب با وضعیت هر دانشجو می‌تواند متفاوت باشد و به پارامترهای زیادی نظیر پایه دانشجو، میزان ساعتی که در روز می‌تواند مطالعه کند، اینکه چه منابعی در اختیار دارد و پارامترهای دیگری بستگی دارد و نمی‌توان جواب ثابتی به آن داد. اما بطور کلی به دانشجویان پیشنهاد می‌شود از تابستان یا مهر مطالعه خودشان را شروع کنند اما دانشجویان زیادی هم وجود داشته اند که 3 الی 4 ماه مطالعه کرده اند و توانسته اند رتبه زیر 50 کسب کنند بنابراین نمی‌توان نسخه ای یکسان برای همه تجویز کرد

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

شماره ثابت موسسه:   09378555200

امتیازدهی 1 1 1 1 1 1 1 1 1 10.00 امتیاز (0 رای)
اشتراک
بارگذاری نظرات