برنامه مسیر ۸ ماهه تا کنکور: مشاوره خصوصیت با استاد رضوی رو رزرو کن!
رزرو مشاوره
کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

موفقیت در کنکور ارشد کامپیوتر برای افراد متاهل و شاغل

این مقاله عالی به این می‌پردازد که چگونه افراد متاهل و شاغل می‌توانند رتبه‌های عالی در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی کسب کنند و در کنکور کامپیوتر موفق باشند

بسیاری بر این باورند که ازدواج و کار مانع و سد بزرگی برای رسیدن به موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد است؛ البته آنها دلایل خاص خود را دارند و نباید از آن دلایل به‌آسانی گذشت. شاید با خودتان فکر کنید این مقاله درباره ازدواج و مشکلات بعد از آن است. باید بگویم خیر!

بلکه هدف از نوشتن این مقاله کمک به افراد متاهل و شاغل بوده که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر را دارند. در این مقاله به موارد مهمی اشاره شده است که راه رسیدن به موفقیت در کنکور ارشد کامپیوتر برای متاهلین و شاغلین (مهندسی کامپیوترمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفاین صفحه به معرفی کامل رشته کامپیوتر، اعم از دروس رشته کامپیوتر، درآمد رشته کامپیوتر، شغل های رشته کامپیوتر، گرایش ها و زیر شاخه های رشته کامپیوتر پرداخته است، علوم کامپیوترعلوم کامپیوتر یا کامپیوتر ساینس چیستعلوم کامپیوتر یا کامپیوتر ساینس چیستدر این صفحه به بررسی و موشکافی رشته علوم کامپیوتر اعم از بررسی بازار کار، گرایش‌ها، دروس و چارت درسی این رشته، میزان درآمد و حقوق فارغ التحصیلان این رشته و ادامه تحصیل در این رشته پرداخته‌ شده است. و فناوری اطلاعاتمعرفی فناوری اطلاعات (IT) - 7 دلیل برای انتخاب رشته آی تی در دانشگاهمعرفی فناوری اطلاعات (IT) - 7 دلیل برای انتخاب رشته آی تی در دانشگاهآی تی چیست و چگونه پس از ظهور توانست در مدت فقط 20 سال تمام دنیا را فرا بگیرد و اکثر پول دنیا را ببلعد و پرطرفدارترین و پر درآمدترین مشاغل دنیا را در بر گیرد، با بررسی کامل آی تی با ما همراه باشید.) را هموار می‌کند.

فتح قله ارشد کامپیوتر با ازدواج و موانع آن

موفقیت در کنکور ارشد

مهم‌ترین سؤالی که ذهن داوطلب شاغل و متاهل را درگیر کرده، این است که با وجود مشکلات و حتی زمان کم، امکان موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر وجود دارد یا خیر؟ در جواب به این سؤال باید گفت: بله امکان موفقیت برای افراد شاغل و متاهل در کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر وجود دارد. اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از مصاحبه با رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوترمصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیمصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیاگر می‌خواهید در کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر، IT و علوم کامپیوتر موفق شوید باید مسیری را طی کنید که رتبه‌های برتر سال‌های گذشته طی کرده‌اند، مسلما تجربیات افرادی که به بهترین نحو ممکن این مسیر را طی کرده‌اند برای شما بسیار مفید خواهد بود افراد شاغل یا متاهل که در آزمون ارشد سال‌های گذشته موفق شده‌اند، دیدن فرماید. اما سؤال اصلی این است که راه موفق شدن در ارشد کامپیوتر برای داوطلب شاغل و متاهل چیست؟ در ادامه به بررسی مواردی پرداخته خواهد شد که برای موفق شدن در کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر بسیار حائز اهمیت بوده پس با ما همراه باشید.

نکات مهم برای موفق شدن در کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر

برنامه ریزی

تصویری از برنامه ریزی

برنامه‌ریزی دقیق یکی از راه‌های مهم و مؤثر برای رسیدن به موفقیت است و نباید از آن غافل شد؛ لذا با وجود یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توانید از زمان بیکاری خود برای رسیدن به موفقیت به نحو احسنت استفاده کنید. برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر باید هدفمند و پیوسته مطالعه کنید. داوطلبین شاغل و متاهل به‌خاطر اینکه زمان کمتری نسبت به بقیه داوطلبین دارند باید برنامه‌ریزی هوشمندانه‌تری داشته باشند و حتی از خواندن دروسی که از اهمیت کمتری برخوردار بوده خودداری نمایند.

همین طور باید کیفیت مطالعه شما بالا باشد و باید از ابتدا مسیر را درست طی کنید، زمان برای شما حکم طلا را دارد و باید سعی کنید کوچکترین اشتباهی در طول مسیر نداشته باشید، برای اینکه مسیر را بصورت حرفه‌ای طی کنید سعی کنید حتما فیلم‌های مشاوره‌ای استاد رضوی را قبل از شروع به مطالعه مشاهده کنید، از جمله فیلم‌های مهمی که باید مشاهده کنید، فیلم نحوه صحیح مطالعه کنکور ارشد کامپیوتر، نحوه صحیح تست زدن برای کنکور ارشد کامپیوترنحوه صحیح تست زدن برای آمادگی در کنکور ارشد کامپیوترنحوه صحیح تست زدن برای آمادگی در کنکور ارشد کامپیوتراین صفحه عالی نحوه صحیح تست‌ زدن در کنکور ارشد کامپیوتر را آموزش داده است و تمامی نکات مهمی که باید در تست زدن رعایت بشود را توضیح داده است و نحوه تصویرسازی ذهنی برای کنکور ارشد کامپیوتر است.

"دوست من، یک برنامه‌ریزی خوب باید زمان و مسیر موفقیت را به شما نشان بدهد. به گونه‌ایی که اگر طبق برنامه پیش بروید و از آن مطمئن باشید صددرصد موفق می‌شوید. خیلی از ماها توانایی نوشتن چنین برنامه‌ای را نداریم و به شما پیشنهاد می‌کنیم که از فرصت مشاوره خصوصی برای کنکور ارشد کامپیوتربرنامه ریزی کنکور ارشد کامپیوتر 1404برنامه ریزی کنکور ارشد کامپیوتر 1404برنامه ریزی صحیح و علمی نخستین و اصلی ترین گام در هر فعالیت است و کنکور نیز از این قاعده مستثنی نیست، بسیاری از رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی هر سال یا رشته لیسانس‌شان کامپیوتر نبوده و یا در دانشگاه‌های بسیار ضعیف بوده‌اند ولی با یک برنامه هوشمندانه موفق شدند به خواسته و هدف‌شان برسند با دکتر رامین رضوی استفاده کرده تا بتوانید یکی از داوطلبین برتر آزمون ارشد کامپیوتر باشید."

منابع مناسب برای مطالعه

تحقیق و انتخاب منابع مناسب

برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر، انتخاب منابع مناسب بسیار مهم است اما واقعاً یک منبع خوب برای موفقیت در آزمون ارشد چیست؟ معرفی بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر جامع ترین منابع آزمون ارشد 1403 رشته مهندسی کامپیوترجامع ترین منابع آزمون ارشد 1403 رشته مهندسی کامپیوترمهم ترین گام‌ برای کسب موفقیت در کنکور ارشد کامپیوتر، تهیه بهترین منابع است، بهترین منابع، منابعی هستند که تقریبا تمامی رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی کنکور ارشد کامپیوتر از آنها استفاده می‌کنند، در زیر این منابع را به شما معرفی می‌کنیم، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT) بستگی به نیازها و سبک مطالعه شما دارد اما در کل، ویژگی‌های یک منبع عالی برای موفقیت در کنکور عبارت‌اند از:

"همه منابع از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، به همین دلیل مهم است که در انتخاب منابع دقت کنید، شما باید مسیری را طی کنید که رتبه‌های برتر کنکور ارشد کامپیوتر چند سال اخیر طی کردند و بررسی این موضوع بسیار راحت است و فقط کافی است به صفحه مصاحبه رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوترمصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیمصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیاگر می‌خواهید در کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر، IT و علوم کامپیوتر موفق شوید باید مسیری را طی کنید که رتبه‌های برتر سال‌های گذشته طی کرده‌اند، مسلما تجربیات افرادی که به بهترین نحو ممکن این مسیر را طی کرده‌اند برای شما بسیار مفید خواهد بود مراجعه کنید و ببینید آنها چگونه مسیر را طی کرده‌اند. پیشنهاد ما و اکثر رتبه‌های برتر چند سال اخیر تهیه دوره های کنکور ارشد کامپیوترثبت نام کلاس کنکور ارشد کامپیوترثبت نام کلاس کنکور ارشد کامپیوترفیلم‌های تیم کنکور کامپیوتر پرفروش‌ترین فیلم‌های آموزشی دروس رشته کامپیوتر در کشور است و تاکنون 21428 نفر این ویدئوها را تهیه کرده‌اند، آموزش پایه‌ای و از 0 تا 100 دروس باعث شده تمامی دانشجویان با هر پایه و سطحی که دارند بتوانند براحتی از این فیلم‌ها استفاده کنند. است، اگر مشکل مالی ندارید می‌توانید از پکیج ۱۱ دوره فیلم های کنکور ارشد کامپیوترثبت نام کلاس کنکور ارشد کامپیوترثبت نام کلاس کنکور ارشد کامپیوترفیلم‌های تیم کنکور کامپیوتر پرفروش‌ترین فیلم‌های آموزشی دروس رشته کامپیوتر در کشور است و تاکنون 21428 نفر این ویدئوها را تهیه کرده‌اند، آموزش پایه‌ای و از 0 تا 100 دروس باعث شده تمامی دانشجویان با هر پایه و سطحی که دارند بتوانند براحتی از این فیلم‌ها استفاده کنند. استفاده کنید.

زمان بیشتر برای مطالعه

ساعت و زمان مطالعه

یکی از سؤال‌های مهم بیشتر داوطلبین متاهل و شاغل کنکور ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات این است که روزانه چند ساعت مطالعه کنیم؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که میزان مطالعه برای هر داوطلب متغیر بوده؛ زیرا میزان مطالعه وابسته به شرایط فرد داوطلب است چون بعضی از داوطلبین زمان کمتری برای مطالعه دارند و یا برعکس. به همین دلیل باید به‌صورت حرفه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا از زمان بیکاری خود به نحو احسن استفاده کرده تا در آزمون کارشناسی ارشد کامپیوتر موفق شوید.

البته لازم به ذکر است که ضریب هوشی یا بهره هوشی هم در میزان مطالعه تأثیر بسزایی دارد؛ زیرا افرادی که از ضریب هوشی بالاتری برخوردار هستند با میزان کم مطالعه هم می‌توانند به نتیجه دلخواه برسند و افرادی که ضریب هوشی پایین‌تری دارند می‌توانند با تلاش و پشتکار به موفقیت برسند.

توجه کنید که اگر از شرایط مالی خوبی برخوردار هستید و قصد دارید که در کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر شرکت کنید پس می‌توانید در مدت باقی‌مانده تا زمان برگزاری کنکور ارشد کامپیوترزمان برگزاری کنکور ارشد – زمان آزمون کارشناسی ارشدزمان برگزاری کنکور ارشد – زمان آزمون کارشناسی ارشداین مقاله عالی توضیح داده که زمان برگزاری کنکور ارشد دقیقا چه تاریخی است، همچنین نکاتی درباره زمان برگزاری کنکور ارشد را بیان کرده است از کارکردن صرف‌نظر کرده تا وقت بیشتری برای مطالعه‌کردن داشته باشید؛ لذا لازم به ذکر است اگر شرایط مالی مساعدی ندارید پس در روزهای تعطیل سعی کنید وقت بیشتری به مطالعه‌کردن کردن برای کنکور ارشد کامپیوتر اختصاص دهید تا به نتیجه ایده‌آل برسید.

جمع‌بندی

هیچ‌وقت برای موفق شدن دیر نیست حتی اگر شاغل یا متاهل باشید. بسیاری از داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر که شاغل یا متاهل هستند، دغدغه‌های زیادی در زندگی روزمره داشته به همین دلیل بر این باورند که با وجود مشکل زیاد و موانع امکان موفق شدن برای آنها در آزمون ارشد کامپیوتر وجود ندارد یا اگر وجود داشته باشد بسیار کم است.

باید خاطر نشان شویم تعداد داوطلبین متاهل و شاغل که در آزمون کارشناسی ارشد کامپیوتر موفق شده‌اند کم نیست که می‌توانید مصاحبه این افراد را در صفحه مصاحبه رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوترمصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیمصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیاگر می‌خواهید در کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر، IT و علوم کامپیوتر موفق شوید باید مسیری را طی کنید که رتبه‌های برتر سال‌های گذشته طی کرده‌اند، مسلما تجربیات افرادی که به بهترین نحو ممکن این مسیر را طی کرده‌اند برای شما بسیار مفید خواهد بود مشاهده کنید، این دسته از داوطلبان متاهل و شاغلی که در آزمون کارشناسی ارشد کامپیوتر موفق شده‌اند؛ مانند هر داوطلب شاغل و متاهل با موانع و مشکلات زیادی روبرو بوده‌اند اما با وجود این مشکلات به راه خود برای موفق شدن ادامه داده و با تلاش و پشتکار به موفقیت رسیدند. برای موفق شدن در کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر شما باید قبل از هر چیزی به فکر یک برنامه‌ریزی حرفه‌ای و هوشمند باشید. برنامه‌ای که راه رسیدن به موفقیت را برای شما هموار کند؛البته اگر توانایی نوشتن چنین برنامه‌ای را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم از فرصت مشاوره تک جلسه‌ای یا هفتگی کنکور ارشد کامپیوتر با استاد رامین رضوی استفاده کنید تا در آزمون کارشناسی ارشد شما هم یکی از داوطلبین برتر باشید.

آیا امکان موفقیت افراد شاغل در کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد؟

بله دوست عزیز اگر به ویدئو رتبه‌های برتر آزمون‌های گذشته نگاه کنید می‌بینید که بسیاری از رتبه برترها با شرایط سخت‌تری نیز موفق شدن؛ بنابراین شما نیز می‌توانید با تلاش و پشتکار و برنامه‌ریزی دقیق در کنکور کارشناسی ارشد موفق شوید.

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

شماره تیم پشتیبانی:   09378555200

امتیازدهی5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 15.00 امتیاز (1 امتیاز)
اشتراک
بارگذاری نظرات
تلگرام اینستاگرام تماس با پشتیبانی: 09378555200 تماس با پشتیبانی: 09378555200