برنامه مسیر ۸ ماهه تا کنکور: مشاوره خصوصیت با استاد رضوی رو رزرو کن!
رزرو مشاوره
کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

میزان ساعت مورد نیاز برای کسب رتبه زیر 100 در کنکور کامپیوتر

این صفحه عالی میزان ساعت مطالعه برای کسب رتبه زیر 100 در کنکور ارشد کامپیوتر را بررسی و سپس روش های افزایش ساعت مطالعه برای کنکور ارشد کامپیوتر را گفته است

در این مقاله ابتدا به بررسی ساعت مطالعاتی نفرات برتر کنکور ارشد کامپیوتر و ساعت مطالعاتی موردنیاز برای مطالعه کنکور ارشد کامپیوتر می‌پردازیم و با برنامه‌ریزی رتبه‌های برتر کنکور ارشد کامپیوتر، آی تی و علوم کامپیوتر و ساعات مطالعاتی آنها آشنا می‌شوید و خواهید آموخت که چقدر زمان در طول روز باید به مطالعه برای کنکور ارشد اختصاص دهید. سپس در بخش بعدی، به این می‌پردازیم که چرا برخی از داوطلبان کنکور ارشد کامپیوتر نمی‌توانند ساعت مطالعاتی خود را افزایش دهند و سپس راه هایی برای افزایش ساعت مطالعاتی کنکور ارشد کامپیوتر ارائه می‌شود و دلایلی که ممکن است شما را از افزایش ساعت مطالعاتی باز دارد بررسی می‌شود. سپس در قسمت آخر، به بررسی اشتباهات مطالعاتی کنکور ارشد کامپیوتر و راه‌های حل آن‌ها پرداخته می‌شود.

چند ساعت برای کنکور ارشد کامپیوتر درس بخوانیم؟

میزان ساعت مطالعه مورد نیاز برای اینکه رتبه تک‌رقمی یا رتبه دورقمی کنکور ارشد کامپیوتر، آی تی و علوم کامپیوتر بشوید به عوامل بسیار زیادی وابسته است و نمی‌شود یک عدد ثابت برای همه اعلام کرد، در زیر این عوامل را معرفی می‌کنیم:

ساعت مطالعه نفرات برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی چقدر بوده؟

باتوجه‌به موارد مختلف، میزان ساعت مطالعاتی برای کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی می‌تواند متغیر باشد. میزان ساعت مطالعاتی برای کسب رتبه زیر 100 در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی با توجه به پارامترهای بالا می‌تواند بین 1000 تا 3500 ساعت باشد و حتی کمتر از 1000 ساعت هم برای برخی افراد ممکن است. در ادامه توضیح خواهیم داد که بصورت میانگین چند ساعت مطالعه برای رتبه برتر شدن برای داوطلبان کنکور ارشد کامپیوتر نیاز است.

خودت به سبک رتبه برترها برای کنکور ارشد کامپیوتر برنامه‌ ریزی کن!

ما از کجا می‌دانیم  که رتبه‌های برتر کنکور ارشد کامپیوتر، آی تی و علوم کامپیوتر دقیقا چقدر مطالعه داشتند؟ با توجه به برگه‌های برنامه‌ریزی رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر در پلتفرم برنامه‌ ریزی کنکور ارشد کامپیوتر

پلتفرم برنامه‌ ریزی کنکور کامپیوتر را تهیه می‌کنید چه مشاوره داشته باشید یا نداشته باشید در داشبوردتان یک قسمت دانلود All Plan وجود دارد، وقتی All Plan را دانلود کنید در آن جداول مختلفی وجود دارد که اطلاعات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد و به‌واسطه آنالیز این اطلاعات می‌توانید رتبه‌های خیلی خوبی در کنکور ارشد کامپیوتر کسب کنید.

تیم کنکور کامپیوتر با بررسی All Plan رتبه‌های تک‌رقمی کنکور ارشد کامپیوتر، آی‌تی و علوم کامپیوتر ساعت مطالعه هر یک از رتبه‌های برتر را در اختیار دارد و با توجه به این اطلاعات مشخص می‌شود که ساعت مطالعه مورد نیاز برای کسب رتبه تک رقمی و دو رقمی خیلی به پارامترهایی نظیر پایه افراد و هوش افراد بستگی دارد و پایه و هوش افراد مختلف متفاوت است؛ پس نمی‌شود برای این موضوع یک عدد دقیقی اعلام کرد و اینکه شما چقدر نیاز دارید خیلی نسبی است و نیاز به تخصص زیاد دارد. دانشجویانی که با استاد رضوی مشاوره هفتگی دارند، استاد رضوی بعد از حدود یک ماه به آنها می‌گوید که دقیقا چه میزان زمان باید برای کسب رتبه تک‌رقمی یا دورقمی بگذارند، همچنین دانشجویانی که از پلتفرم برنامه‌ ریزی استفاده می‌کنند در صورت بررسی و آنالیز جداول و نمودارهای پلتفرم برنامه‌ریزی بعد از حدود یک ماه می‌توانند متوجه شوند که چه میزان مطالعه برای کسب رتبه دورقمی یا تک‌رقمی کنکور ارشد کامپیوتر نیاز دارند.

سعی کنید به صفحه مصاحبه با رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوترمصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیمصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیاگر می‌خواهید در کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر، IT و علوم کامپیوتر موفق شوید باید مسیری را طی کنید که رتبه‌های برتر سال‌های گذشته طی کرده‌اند، مسلما تجربیات افرادی که به بهترین نحو ممکن این مسیر را طی کرده‌اند برای شما بسیار مفید خواهد بود در سایت کنکور کامپیوتر مراجعه کنید تا با دیدن مصاحبه‌های رتبه‌های برتر بتوانید برنامه‌ریزی خوبی برای خود داشته باشید.

برای کنکور باید چند ساعت در طول روز مطالعه داشته باشیم؟

میزان مطالعه مورد نیاز برای کسب رتبه‌های برتر در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی بسیار نسبی است و می‌تواند بین افراد متفاوت باشد. اگر فردی دارای هوش و استعداد متوسطی باشد و پایه‌ علمی قوی نداشته باشد، به طور میانگین باید بین 2000 تا 3500 ساعت مطالعه داشته باشد تا بتواند در کنکور ارشد کامپیوتر رتبه تک‌رقمی یا دو رقمی کسب کند. اگر توانایی انجام این حجم از مطالعه را دارید، این امر مطلوب است؛ اما اگر این میزان مطالعه برای شما مقدور نیست، باید برنامه‌ریزی هوشمندانه‌ای داشته باشید. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید اگر قصد شرکت در کنکور ارشدرشته مهندسی کامپیوترمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفاین صفحه به معرفی کامل رشته کامپیوتر، اعم از دروس رشته کامپیوتر، درآمد رشته کامپیوتر، شغل های رشته کامپیوتر، گرایش ها و زیر شاخه های رشته کامپیوتر پرداخته است را دارید ابتدا باید دروس امن کنکور ارشد کامپیوتردروس امن و ساده کنکور ارشد کامپیوتردروس امن و ساده کنکور ارشد کامپیوتردروس ساده و امن کنکور ارشد کامپیوتر چیست؟ این صفحه عالی به معرفی و بررسی کامل دروس ساده کنکور ارشد کامپیوتر که همه باید آنها را بخوانند پرداخته است را مطالعه کنید و همچنین سعی کنید برای مدیریت زمان از فیلم‌های آموزشی استفاده کنید، چون خواندن کتاب شما را کند می‌کند یا اینکه می‌توانید رشته خود را تغییر دهید و به سمت رشته‌هایی مانند آی‌تیمعرفی فناوری اطلاعات (IT) - 7 دلیل برای انتخاب رشته آی تی در دانشگاهمعرفی فناوری اطلاعات (IT) - 7 دلیل برای انتخاب رشته آی تی در دانشگاهآی تی چیست و چگونه پس از ظهور توانست در مدت فقط 20 سال تمام دنیا را فرا بگیرد و اکثر پول دنیا را ببلعد و پرطرفدارترین و پر درآمدترین مشاغل دنیا را در بر گیرد، در این صفحه به بررسی این موضوعات پرداخته شده یا علوم کامپیوترعلوم کامپیوتر یا کامپیوتر ساینس چیستعلوم کامپیوتر یا کامپیوتر ساینس چیستدر این صفحه به بررسی و موشکافی رشته علوم کامپیوتر اعم از بررسی بازار کار، گرایش‌ها، دروس و چارت درسی این رشته، میزان درآمد و حقوق فارغ التحصیلان این رشته و ادامه تحصیل در این رشته پرداخته‌ شده است. بروید که این رشته‌ها نیز در صورتیکه در دانشگاه‌های تاپ قبول شوید ارزشمند هستند. البته، توصیه می‌شود که هر تصمیمی که می‌خواهید بگیرید را با مشورت با استاد رضوی انجام دهید.

ساعت مطالعه رتبه‌ های تک‌ رقمی کنکور

اگر کسی استعداد بالایی داشته باشد و هوشی فراتر از متوسط داشته باشد، حتی اگر رشته‌اش کامپیوتر نباشد شاید بتواند با 1000 ساعت مطالعه نیز رتبه خوبی در کنکور ارشد کامپیوتر، آی تی یا علوم کامپیوتر کسب کند، البته که ساعت مطالعه نسبی هست و فرمول دقیقی برای آن‌ها وجود ندارد و نیاز به بررسی جداگانه هر داوطلب دارد، اما همان‌طور که در بالا گفته شد اگر هدف شما قبولی در دانشگاه‌های معتبری مانند دانشگاه شریفارشد کامپیوتر شریفارشد کامپیوتر شریفاین صفحه عالی به معرفی ارشد کامپیوتر شریف پرداخته و ارشد کامپیوتر شریف را از همه زوایا از جمله گرایش ها، دروس هر گرایش، اساتید معروف و ... بررسی کرده یا دانشگاه تهرانهمه چیز درباره مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهرانهمه چیز درباره مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهراناین صفحه عالی تمامی جوانب مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران از جمله آخرین رتبه قبولی، چارت درسی آن، اساتید مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران و مکان آن بررسی شده است، بطور میانگین نیاز است بین 2000 تا 3500 ساعت مطالعه داشته باشید.

بنابراین اگر هوش و استعداد معمولی دارید و لیسانس‌تان از دانشگاهی متوسط است، و پایه‌ی علمی ضعیفی دارید با 200 ساعت مطالعه نمی‌توانید در دانشگاه شریف قبول شوید، شما باید این را بدانید که یا باید به اندازه‌ی آرزوهایتان تلاش کنید، یا به اندازه‌ی تلاش‌هایتان آرزو کنید، بنابراین بدانید که هر چقدر وقت بگذارید، به همان اندازه نتیجه می‌گیرید، اگر واقعاً می‌خواهید اتفاق خوبی بیفتد، باید زحمت بکشید. البته، استثنائاتی وجود دارند که یا هوش بالایی دارند یا لیسانس‌شان را در دانشگاه‌های خوبی گذرانده‌اند و پایه‌ی علمی قوی‌ای دارند؛ آن‌ها می‌توانند با زحمت کمتر نیز نتایج مناسبی کسب کنند، اما دیگران نیاز به تلاش بیشتری دارند. همانطور که می‌گویند، نابرده رنج ، گنج میسر نمی‌شود.

افزایش ساعت مطالعه برای کنکور ارشد کامپیوتر

چرا نمی‌ توانیم ساعت مطالعاتی خودمان را افزایش دهیم؟

برای تغییر بازی زندگی‌تان، باید با تمام وجود خواسته‌ای سوزان داشته باشید. زمانی که این خواسته در شما شکل می‌گیرد، آماده‌اید تا با تمام توان برای رسیدن به اهدافتان در زندگی بجنگید. این امر بسیار مهم است که بخواهید با تمام وجودتان شرایط را تغییر دهید.

اگر خواسته سوزان و غیرت چندانی در وجود شما وجود ندارد چه کاری باید انجام دهید؟

یکی از روش‌های مؤثر، پیاده‌روی صبحگاهی است که البته هدف آن ورزش کردن نیست؛ بلکه فرصتی برای تفکر در مورد اهدافی است که در آینده دارید و اینکه در سال‌های آینده کجا می‌خواهید باشید، این کار باعث می‌شود خواسته‌ سوزان شما پررنگ‌تر شود یا اگر وجود ندارد به وجود آید. وقتی تصمیم می‌گیرید که با تمام وجود شرایط زندگی‌تان را تغییر دهید، این تصمیم باعث می‌شود که تمام انرژی و تمرکزتان را روی موفقیت در کنکور بگذارید.

اشتباهات مطالعاتی و مواردی که باعث ساعت مطالعه پایین برای برای کنکور ارشد کامپیوتر می‌شوند

دانشجویان گاهی اوقات دچار اشتباهات ناخواسته‌ای می‌شوند که مانع از افزایش ساعات مطالعاتی‌ شان می‌گردد.

حتماً همایش‌ها و فیلم‌های دیگر را نگاه کنید، این همایش‌ها در مورد خواسته سوزان، افزایش غیرت و استمرار و افزایش تمرکز کمک زیادی به شما می‌کند.

جمع‌بندی

با درنظرگرفتن عواملی مانند دانشگاه محل تحصیل کارشناسی، رشته تحصیلی کارشناسی و پایه درسی شما، میزان ساعت مطالعاتی موردنیاز برای کسب رتبه تک رقمی و دو رقمی می‌تواند بین 1000 تا 3500 ساعت متغیر باشد، اگر نمی‌توانید این میزان زمان را اختصاص دهید، با دروسی که امنیت بیشتری دارند و به صورت هوشمندانه شروع کنید. سعی کنید هدف خود را با دقت مشخص کنید و بدانید که تلاش شما مستقیماً با نتایجی که کسب می‌کنید مرتبط است، یادتان باشد برای تغییر وضعیت زندگی خود، باید خواسته‌ای سوزان داشته باشید. همچنین، به اشتباهات رایج در مطالعه مانند کنترل نکردن زمان خواب و بیداری، میزان استراحت بین بازه‌های مطالعاتی، انتخاب پارت‌های مطالعاتی کوچک، شروع ناگهانی به مطالعه و نادیده گرفتن یادداشت‌برداری از مطالبی که حواس‌ شما را پرت‌ می‌کند توجه کنید. هر سؤالی در مورد رشته کامپیوترمعرفی کامل رشته کامپیوتر- بررسی درآمد و شغل های رشته کامپیوترمعرفی کامل رشته کامپیوتر- بررسی درآمد و شغل های رشته کامپیوتردر این صفحه به بررسی و موشکافی رشته کامپیوتر اعم از بررسی بازار کار، گرایش‌ها، دروس و چارت درسی رشته کامپیوتر، میزان درآمد و حقوق فارغ التحصیلان این رشته و ادامه تحصیل در رشته کامپیوتر پرداخته‌ شده است، اپلای مهندسی کامپیوترهمه چیز درباره بورسیه رشته کامپیوترهمه چیز درباره بورسیه رشته کامپیوتردر این صفحه به بررسی شرایط بورسیه مهندسی کامپیوتر و چالش هایی پرداخته‌ شده که دانشجویان برای ادامه تحصیل در خارج از کشور با آنها روبرو می شوند. بهترین کشور برای زندگی، انگیزه فرد و نقطه شروع و مهاجرت رشته کامپیوتر و همین‌طور کنکور ارشد و دکتری رشته کامپیوتر، آی‌تی و علوم کامپیوتر دارید  را می‌توانید در قسمت کامنت‌ها بپرسید.

پنج مورد از عواملی که در میزان ساعت مطالعاتی کنکور ارشد کامپیوتر مهم است چیست؟

1-دانشگاه دوره کارشناسی 2-رشته تحصیلی مقطع کارشناسی 3-پایه درسی تان به چه صورت است 4-دانشگاه مد نظر جهت قبولی در مقطع ارشد 5-هوش و قدرت حافظه شما چقدر است

میزان ساعت مطالعه برای کنکور ارشد کامپیوتر چقدر است؟

این که چقدر مطالعه لازم است برای کنکور ارشد کامپیوتر تا داشته باشید بسیار نسبی است و از یک فردبه‌فرد دیگر متفاوت است. اگر شخصی نه هوش و استعداد متفاوتی با دیگران دارد و در سطح نرمال جامعه قرار دارد و نه پایه قوی دارد به طور میانگین باید حدود 2000 تا 3500 ساعت مطالعه داشته باشد تا رتبه خیلی تک‌رقمی یا دو رقمی کسب کند.

چطور ساعت مطالعاتی برای کنکور ارشد کامپیوتر را افزایش دهیم؟

باید با تمام وجود بخواهید بازی زندگی‌تان را عوض کنید، آن موقع است که خواسته سوزان برای شما شکل می‌گیرد. یکی از روش‌های ایجاد خواسته سوزان انجام پیاده‌روی صبحگاهی است که هدف آن ورزش کردن نیست؛ بلکه فکرکردن به اهدافی است که دارید که این موضوع باعث می‌شود خواسته سوزان شما پررنگ‌تر شود یا به وجود بیاید.

مواردی که موجب ساعت مطالعه پایین برای کنکور ارشد کامپیوتر می‌شوند

1-کنترل زمان خواب و بیداری 2-میزان استراحت بین بازه های مطالعاتی می باشد 3-پارت های مطالعاتی کوچک 4-تا خسته شدید از درس خواندن دست نکشید 5-شروع به مطالعه فوری 6-یادداشت مطالب مزاحم

راه‌ حل پیشنهادی برای رفع مشکل پرش افکار چیست؟

برای افرادی که پرش افکار زیاد دارند نیاز هست تا یک دفترچه درست کنند به اسم دفترچه پرش افکار هنگامی که درس می‌خوانید مطالبی که به ذهنتان می‌آید که باعث حواس‌پرتی شما می‌شود را در این دفترچه یادداشت کنید و یک‌ساعتی هم در شبانه‌روز مشخص کنید برای فکرکردن به این مطالب و حتماً در ساعت مشخص شده به موضوعاتی که در طول روز در این دفترچه نوشتید فکر کنید.

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

شماره تیم پشتیبانی:   09378555200

امتیازدهی1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 11.00 امتیاز (2 رای)
اشتراک
بارگذاری نظرات
تلگرام اینستاگرام تماس با پشتیبانی: 09378555200 تماس با پشتیبانی: 09378555200