کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

کارنامه های ارشد کامپیوتر 1401 و تراز و محل قبولی هر کدام

در این صفحه کارنامه های کنکور ارشد کامپیوتر به همراه قبولی هر یک از کارنامه های کنکور ارشد کامپیوتر آمده است

در این قسمت جامع‌ترین بانک کارنامه‌های ارشد کامپیوتر 1401 در کشور را برایتان گردآوری کرده‌ایم. در این صفحه می‌توانید کارنامه نفرات برتر کنکور ارشد نرم افزار، شبکه های کامپیوتری، رایانش امن، هوش مصنوعی، معماری کامپیوتر (سخت افزار)، بیوانفورماتیک و الگوریتم و محاسبات را مشاهده کنید، همین طور می‌توانید تراز و رتبه‌های قبولی در ارشد رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه های مختلف را مشاهده کنید.

تعداد رتبه های برتر هر ساله تیم کنکور کامپیوتر چندین برابر مجموع تعداد رتبه های برتر تمامی موسسات کنکوری کشور است، این مقدار رتبه برتر آن هم در سخت ترین رشته کنکور ارشد جز با برنامه ریزی دقیق و اصولی و علمی، محقق نمی‌شود، 12 رتبه تک رقمی در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی 99 که بیش از نیمی از آنها مشاوره هفتگی داشته اند و همین طور 140 رتبه دو رقمی در کنکور ارشد کامپیوتر 1400 و 160 رتبه دو رقمی در کنکور ارشد کامپیوتر 1401 حاصل تلاش شبانه روزی امسال بود، برای مشاهده مصاحبه رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی می‌توانید به صفحه مصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوترمصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیمصاحبه های رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیاگر می‌خواهید در کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر، IT و علوم کامپیوتر موفق شوید باید مسیری را طی کنید که رتبه‌های برتر سال‌های گذشته طی کرده‌اند، مسلما تجربیات افرادی که به بهترین نحو ممکن این مسیر را طی کرده‌اند برای شما بسیار مفید خواهد بود مراجعه کنید.

با توجه به اینکه بیشترین قبولی های کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی 1401 با اختلاف بسیار زیاد نسبت به دیگر موسسات متعلق به ما بوده و تعداد کارنامه های بسیار زیادی را در اختیار داریم این صفحه را برای شما داوطلبان کنکور ارشد کامپیوتر 1402 به طور غیر قابل وصفی کامل و جامع ساخته ایم، لازم است به این نکته اشاره شود که به علت تعداد زیاد کارنامه ها فقط بخشی از آنها که به شما دانشجویان عزیز کمک می‌کند و اطلاعات مفیدی در اختیار شما می‌گذارد را برایتان قرار داده ایم و از قرار دادن رتبه های نزدیک به هم خود داری کرده‌ایم زیرا قرار دادن همه کارنامه ها هم اطلاعات تکراری به شما میداد و هم لود این صفحه را دچار مشکل می‌کرد.

مطالعه دقیق کارنامه های کنکور ارشد کامپیوتر 1401 مزیت های زیر را برای شما خواهد داشت

1) برنامه ریزی برای مطالعه دروس

با توجه درصد دروس مختلف که در کارنامه های رتبه های برتر مشاهده می‌شود می‌توان متوجه شد که دروس مهم هر گرایش چه دروسی است، برای مطالعه بیشتر در این خصوص می‌توانید به صفحات دروس مهم کنکور ارشد نرم افزار و شبکه و امنیت و یا دروس مهم گرایش هوش مصنوعی مراجعه کنید

2) انتخاب رشته دقیق

برای اینکه داوطلبان کنکور ارشد کامپیوتر 1402 بتوانند انتخاب رشته دقیقی داشته باشند دو مورد را در این صفحه لحاظ کردیم، مورد اول اینکه محل قبولی تمامی کارنامه ها را برای شما آورده ایم و مورد دوم اینکه سعی کردیم تا رتبه های بد و محل قبولی آنان را برای شما بیاوریم تا تمامی رتبه ها بتوانند به خوبی از این صفحه استفاده کنند. با مشاهده محل قبولی هر دانشجو می‌توانید تخمینی از آخرین رتبه قبولی در کنکور ارشد کامپیوتر در هر دانشگاه داشته باشید و از این اطلاعات فوق العاده در انتخاب رشته تان استفاده کنید.

3) متوجه خواهید شد که کسب رتبه برتر در کنکور ارشد کامپیوتر چقدر آسان است

همین طور که مشاهده می‌کنید قبولی در کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر بسیار آسان تر از قبولی در کنکور کارشناسی است و اگر شما به 50 درصد سوالات پاسخ دهید جز رتبه‌های 1 تا 10 کنکور ارشد کامپیوتر می‌شوید، میانگین درصد رتبه‌های زیر 100 حدود 40 درصد است، بنابراین با یک برنامه ریزی صحیح و هوشمندانه و یک تلاش مستمر می‌توانید به راحتی در برترین دانشگاه‌های ایران قبول شوید.

برای آشنایی با نحوه صحیح مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور کامپیوتر، توصیه میکنم به قسمت برنامه ریزی و مشاوره کنکور ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات مراجعه کنید و فیلم صفر تا صد نحوه صحیح برنامه‌ ریزی را مشاهده کنید. همچنین اگر قصد دارید مسیر را هوشمندانه طی کنید حتما فیلم های همایش کنکور ارشد کامپیوتر را مشاهده کنید.

توضیحی در مورد نحوه محاسبه تراز در کنکور ارشد و سهمیه شاگرد اولی

برای مشاهده اینکه تراز، رتبه و درصد هر داوطلب به چه شکل محاسبه می‌شود می‌توانید به صفحه محاسبه تراز در کنکور ارشد کامپیوتر مراجعه کنید. همین طور سوالات بسیاری در مورد سهمیه شاگرد اولی و همین طور سهمیه استعداد‌های درخشان پرسیده می‌شود که برای مطالعه بیشتر در این خصوص می‌توانید به صفحه سهمیه رتبه اولی در کنکور ارشد مراجعه کنید.

توضیحی در مورد سهمیه های 5 درصدی

لازم است به این نکته اشاره شود که اگر ظرفیت متعلق به سهمیه های 25 درصدی توسط دارندگان این سهمیه پر نشود که اکثر این ظرفیت نیز به علت اینکه تعداد افراد دارای این سهمیه بسیار پایین هستند پر نمی‌شود (در 1000 نفر اول حدود 10 نفر سهمیه 25 درصدی دارند)، ظرفیت کنار گذاشته شده برای سهمیه 25 درصدی ابتدا به افرادی که دارای سهمیه 5 درصدی هستند تعلق می‌گیرد، و اگر سهمیه های 5 درصدی ظرفیت باقی مانده سهمیه های 25 درصدی را نگرفتند سپس این ظرفیت باقی مانده از سهمیه 25 درصدی به سهمیه آزاد خواهد رسید، اما اتفاقی که در عمل می‌افتد آن است که چون تعداد دانشجویانی که سهمیه 5 درصدی دارند خیلی زیاد است (حدود 100 نفر در 1000 نفر اول) معمولا تمامی ظرفیت باقی مانده سهمیه های 25 درصدی به سهمیه های 5 درصدی می‌رسد.

دقت کنید که متاسفانه امسال ظرفیت های 25 درصدی و 5 درصدی مازاد نبوده است که جا دارد دانشجویان به این امر اعتراض کنند تا برای سال های آینده این سهمیه را جز سهمیه مازاد در نظر بگیرند.

برای درست کردن این بخش تلاش های بسیار زیادی انجام شده است و امسال سعی کرده‌ایم که این بخش بسیار کامل باشد تا بدین ترتیب بیشترین کمک ممکن را به دانشجویان کشور کرده باشیم. جا دارد در اینجا از تمامی دانشجویان عزیز سال گذشته که برای کمک به دوستانشان در امسال پی دی اف کامل کارنامه هایشان را برای ما ارسال کرده‌اند تشکر کنیم، امید آنکه این کار زیبا ادامه داشته باشد.

توجه: متاسفانه مشاهده شده که سایت‌ها و موسساتی بصورت زیرکانه از کارنامه‌های سال‌های قبل بدون نام سایت کنکور کامپیوتر استفاده کرده‌اند (بعنوان مثال رتبه های نرم افزار کارنامه ها را کنار هم قرار داده اند و جداگانه اعلام کرده‌اند)، هر گونه استفاده از کارنامه‌های درون سایت بدون نام بردن منبع غیر مجاز و از نظر شرعی حرام است.

دانشجویان عزیز توجه داشته باشید که هرگونه سوالی دارید می‌توانید در انتهای همین صفحه (در قسمت نظرات) بپرسید، خوشحال می‌شویم که بتوانیم پاسخ گوی سوالات شما باشیم

محاسبه میانگین درصد شما در هر یک از گرایش های کنکور ارشد کامپیوتر 1402

یکی از سوالات پر تکراری که هر ساله دانشجویان می‌پرسند این است که برای کسب رتبه x چه درصدی باید بطور میانگین داشته باشیم؟ تیم کنکور کامپیوتر برای پاسخ به این پرسش و در راستای کمک به داوطلبان کنکور ارشد کامپیوتر قسمت زیر را برای شما آماده کرده است، این کار برای اولین بار در کشور انجام شده است، در باکس زیر با وارد کردن درصد های هر یک از کارنامه هایی که در این صفحه قرار گرفته است می‌توانید میانگین درصد آن کارنامه را با توجه به ضرایب کنکور ارشد کامپیوتر 1402 بدست آورید، توجه کنید که کنکور ارشد کامپیوتر 1402 هیچ فرقی با کنکور ارشد کامپیوتر 1401 نخواهد داشت.

درصدهای هر درس را وارد کنین

زبان
ریاضی 1 و 2 و آمار و ریاضیات گسسته
نظریه زبان و سیگنال
ساختمان و الگوریتم و هوش مصنوعی
منطقی و معماری و الکترونیک دیجیتال
سیستم عامل و شبکه و پایگاه

میانگین درصد داوطلب در هر یک از گرایش های کنکور ارشد

  • معماری
    میانگین: 0
  • هوش مصنوعی
    میانگین: 0
  • نرم افزار، بیوانفورماتیک، علوم داده و الگوریتم و محاسبات
    میانگین: 0
  • شبکه‌، رایانش امن و علوم و فناوری شبکه
    میانگین: 0

شروع آسان برای کنکور ارشد کامپیوتر

متاسفانه به علت پایه ضعیفی که اکثر دانشجویان کامپیوتر کشور دارند هنگامیکه با کتاب های کنکور شروع به مطالعه می‌کنند چون کتاب های کنکور همه چیز را از پایه درس نداده اند شروع به مطالعه برای کنکور ارشد کامپیوتر برای دانشجویان سخت است و کمی اعصاب شان خورد می‌شود و بعضی ها نیز از درس زده می‌شوند، به همین علت در راستای کمک به دانشجویان فیلم های جلسات ابتدایی دروس مهم را تهیه کرده ایم و در زیر بصورت رایگان قرار داده ایم تا دانشجویان کشور بتوانند شروعی مناسب و حرفه ای داشته باشند، سعی کنید قبل از شروع این دروس مهم ابتدا جلسات ابتدایی دروس زیر را تماشا کنید و بعد از روی کتاب ها مطالعه را شروع کنید. این فیلم ها را می‌توانید براحتی در زیر مشاهده کنید
شروع آسان

نظر برخی از رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی در مورد کیفیت فیلم‌ها

نظر رتبه 1 کنکور

نظر رتبه 2: خیلی کامل بودند

نظر رتبه 6 کنکور ارشد کامپیوتر

نظر رتبه 6 کنکور 1400

فیلم ها خیلی قابل فهم و روان است

رتبه 9 :فیلم ها بی نقص بود

از پایه ضعیف تا شریف

نظر رتبه 2 کنکور ارشد

نطر رتبه 10: کیفیت تدریس استاد رضوی خیلی خوبه

نظر رتبه 16: کیفیت تدریس خیلی عالی بود

جزوه کامل و ویدیوهای خیلی خوب

نحوه انتقال دانش استاد رضوی بینظیر است

ویدیوها خیلی جامع و کامل بودند

واقعا تدریس اساتید عالی بودند

نظر رتبه 8 کنکور 1400

نظر رتبه 2: معماری کامپیوتر و منطقی 100 زدم

نظر رتبه 13 کنکور ارشد کامپیوتر 1401

نظر رتبه 19: تدریس و فن بیان عالی است

نظر رتبه 12 کنکور ارشد کامپیوتر 1401

نظر رتبه 24: خیلی کامل و جامع است

فیلم‌ها بی نظیر بود

نظر رتبه 45: کیفیت فیلم ها خوب بودن

همه دروس عالی تدریس شده بودند

نیار نیست کتاب تهیه کنید

فیلم ها با بیان شیوا و بدون ابهام بود

کیفیت بالا و هزینه مناسب

نظر رتبه 11 کنکور 1400

فیلم‌ها بی‌نیازم کرد

تدریس زیبا و بیان شیوا

فیلم‌ درس و تست کافیست

فیلم های استاد رضوی از همه نظر عالی بودند

کیفیت و نحوه تدریس و قدرت بیان اساتید از همه نظر خوب بود

خیلی راضی بودم درسها خیلی عمیق تدریس میشد

از همه دروس خیلی راضی بودم

نظر پارسا شریعت

ویدیوها از نظر کیفیت عالی بودند

نظر رتبه 43 کنکور

از دروس استاد رضوی خیلی راضی بودم

نظر پیمان هاشمی

نظر رتبه 40 کنکور

تدریس از 0 تا 100

فیلم شما را جلو می‌اندازد

نظر رتبه 50 کنکور 1400

نظر رتبه 67 کنکور 1400

نظر ریحانه حسین زاده

نظر مرتضی اکبری

نظر رتبه 113 کنکور 1400

تاثیر منابع خوب

نظر سامان حسینی

تفاوت منابع مناسب

نظر رتبه 32 کنکور 1400

کیفیت بالا تدریس

نظر شیوا رضازاد

از روی مراجع نخوانید

فیلم ها خیلی مفهومی بودند

همه درس ها فوق العاده بود

از صفر تا صد و کامل هستند

آشنایی با استاد رضوی و کافه تدریس معجزه بود

فیلم ها جامع بودند

کل منابع من از کافه تدریس یا کنکور کامپیوتر بود

دروس واقعا فوق العاده بودند

درس‌ها کامل و روان است

فیلم ها خیلی دقیق و جامع و کامل بودند

ویدیوها بسیار قابل فهم بودند

مطالبی که پوشش داده شده بود واقعا کامل بود

تدریس بسیار شیوا و روان و بدون ابهام

با پایه ضعیف هم فیلم ها را متوجه می شوید

فیلم ها خیلی به من کمک کرد

همه دروس را از کافه تدریس گرفتم

ویدیوهاشون خیلی به من کمک کرد

کارنامه های کنکور ارشد کامپیوتر 1401

توجه کنید که در کارنامه های زیر کد ضریب های گفته شده بصورت رو به رو هستند:

  1. شبکه های کامپیوتری و رایانش امن و علوم و فناوری شبکه
  2. هوش مصنوعی و قرآن کاوی رایانشی
  3. معماری سیستم‌های کامپیوتری
  4. نرم افزار، بیوانفورماتیک، علوم داده و الگوریتم و محاسبات

شروع آسان برای کنکور ارشد کامپیوتر

متاسفانه به علت پایه ضعیفی که اکثر دانشجویان کامپیوتر کشور دارند هنگامیکه با کتاب های کنکور شروع به مطالعه می‌کنند چون کتاب های کنکور همه چیز را از پایه درس نداده اند شروع به مطالعه برای کنکور ارشد کامپیوتر برای دانشجویان سخت است و کمی اعصاب شان خورد می‌شود و بعضی ها نیز از درس زده می‌شوند، به همین علت در راستای کمک به دانشجویان فیلم های جلسات ابتدایی دروس مهم را تهیه کرده ایم و در زیر بصورت رایگان قرار داده ایم تا دانشجویان کشور بتوانند شروعی مناسب و حرفه ای داشته باشند، سعی کنید قبل از شروع این دروس مهم ابتدا جلسات ابتدایی دروس زیر را تماشا کنید و بعد از روی کتاب ها مطالعه را شروع کنید. این فیلم ها را می‌توانید براحتی در زیر مشاهده کنید
 

فیلم های رایگان هوش مصنوعی

هوش مصنوعی جلسه 1

هوش مصنوعی جلسه 1

هوش مصنوعی جلسه 2

هوش مصنوعی جلسه 2

هوش مصنوعی جلسه 3

هوش مصنوعی جلسه 3

هوش مصنوعی جلسه 4

هوش مصنوعی جلسه 4

نکته و تست هوش مصنوعی جلسه 1

نکته و تست هوش مصنوعی جلسه 1

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

فیلم های رایگان معماری کامپیوتر

معماری کامپیوتر جلسه 1

معماری کامپیوتر جلسه 1

معماری کامپیوتر جلسه 2

معماری کامپیوتر جلسه 2

معماری کامپیوتر جلسه 3

معماری کامپیوتر جلسه 3

معماری کامپیوتر جلسه 4

معماری کامپیوتر جلسه 4

معماری کامپیوتر جلسه 5

معماری کامپیوتر جلسه 5

معماری کامپیوتر جلسه 6

معماری کامپیوتر جلسه 6

معماری کامپیوتر جلسه 7

معماری کامپیوتر جلسه 7

معماری کامپیوتر جلسه 8

معماری کامپیوتر جلسه 8

معماری کامپیوتر جلسه 9

معماری کامپیوتر جلسه 9

معماری کامپیوتر جلسه 10

معماری کامپیوتر جلسه 10

بررسی الگوریتم‌های ضرب

بررسی الگوریتم‌های ضرب

پایپلاین در کامپیوتر

پایپلاین در کامپیوتر

حل تست معماری جلسه 1

حل تست معماری جلسه 1

حل تست معماری جلسه 2

حل تست معماری جلسه 2

حل تست معماری جلسه 3

حل تست معماری جلسه 3

حل سوالات ارشد کامپیوتر 99

حل سوالات ارشد کامپیوتر 99

حل سوالات معماری ارشد آی تی 96

حل سوالات معماری ارشد آی تی 96

حل تست‌های دکتری کامپیوتر 96

حل تست‌های دکتری کامپیوتر 96

حل تست‌های ارشد کامپیوتر 95

حل تست‌های ارشد کامپیوتر 95

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

فیلم های رایگان ساختمان داده

فیلم ساختمان داده جلسه 1

فیلم ساختمان داده جلسه 1

فیلم ساختمان داده جلسه 2

فیلم ساختمان داده جلسه 2

فیلم ساختمان داده جلسه 3

فیلم ساختمان داده جلسه 3

فیلم ساختمان داده جلسه 4

فیلم ساختمان داده جلسه 4

فیلم ساختمان داده جلسه 5

فیلم ساختمان داده جلسه 5

فیلم ساختمان داده جلسه 6

فیلم ساختمان داده جلسه 6

فیلم ساختمان داده جلسه 7

فیلم ساختمان داده جلسه 7

فیلم ساختمان داده جلسه 8

فیلم ساختمان داده جلسه 8

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 1

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 1

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 2

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 2

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 3

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 3

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 4

حل تست ساختمان و الگوریتم جلسه 4

انواع پیمایش‌های درخت

انواع پیمایش‌های درخت

نحوه ساخت درخت BST

نحوه ساخت درخت BST

آموزش درخت B-Tree

آموزش درخت B-Tree

بررسی مرتبه ساخت هیپ

بررسی مرتبه ساخت هیپ

آموزش مرتب سازی سریع

آموزش مرتب سازی سریع

آموزش شبکه شار

آموزش شبکه شار

حل سوالات ساختمان ارشد کامپیوتر 99

حل سوالات ساختمان ارشد کامپیوتر 99

حل ساختمان ارشد 95 بخش 1

حل ساختمان ارشد 95 بخش 1

حل ساختمان ارشد 95 بخش 2

حل ساختمان ارشد 95 بخش 2

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

فیلم های رایگان ریاضیات گسسته

ریاضی گسسته جلسه 1

ریاضی گسسته جلسه 1

ریاضی گسسته جلسه 2

ریاضی گسسته جلسه 2

ریاضی گسسته جلسه 3

ریاضی گسسته جلسه 3

ریاضی گسسته جلسه 4

ریاضی گسسته جلسه 4

ریاضی گسسته جلسه 5

ریاضی گسسته جلسه 5

ریاضی گسسته جلسه 6

ریاضی گسسته جلسه 6

ریاضی گسسته جلسه 7

ریاضی گسسته جلسه 7

حل سوالات گسسته جلسه 1

حل سوالات گسسته جلسه 1

حل سوالات گسسته جلسه 2

حل سوالات گسسته جلسه 2

حل سوالات گسسته ارشد کامپیوتر 99

حل سوالات گسسته ارشد کامپیوتر 99

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

فیلم های رایگان مدار منطقی

مدار منطقی  جلسه 1

مدار منطقی جلسه 1

مدار منطقی  جلسه 2

مدار منطقی جلسه 2

مدار منطقی  جلسه 3

مدار منطقی جلسه 3

مدار منطقی  جلسه 4

مدار منطقی جلسه 4

مدار منطقی  جلسه 5

مدار منطقی جلسه 5

مدار منطقی  جلسه 6

مدار منطقی جلسه 6

حل تست مدار منطقی  جلسه 1

حل تست مدار منطقی جلسه 1

حل تست مدار منطقی  جلسه 2

حل تست مدار منطقی جلسه 2

حل تست مدار منطقی  جلسه 3

حل تست مدار منطقی جلسه 3

حل سوالات مدار منطقی کنکور ارشد کامپیوتر 99

حل سوالات مدار منطقی کنکور ارشد کامپیوتر 99

حل سوالات مدار منطقی کنکور ارشد کامپیوتر 98

حل سوالات مدار منطقی کنکور ارشد کامپیوتر 98

حل سوالات مدار منطقی کنکور ارشد کامپیوتر 97

حل سوالات مدار منطقی کنکور ارشد کامپیوتر 97

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

فیلم های رایگان طراحی الگوریتم

طراحی الگوریتم  جلسه 1

طراحی الگوریتم جلسه 1

طراحی الگوریتم  جلسه 2

طراحی الگوریتم جلسه 2

طراحی الگوریتم  جلسه 3

طراحی الگوریتم جلسه 3

طراحی الگوریتم  جلسه 4

طراحی الگوریتم جلسه 4

طراحی الگوریتم  جلسه 5

طراحی الگوریتم جلسه 5

طراحی الگوریتم  جلسه 6

طراحی الگوریتم جلسه 6

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

فیلم های رایگان شبکه های کامپیوتری

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 1

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 1

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 2

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 2

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 3

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 3

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 4

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 4

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 5

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 5

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 6

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 6

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 7

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 7

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 8

شبکه‌های کامپیوتری جلسه 8

حل تست شبکه جلسه 1

حل تست شبکه جلسه 1

حل تست شبکه جلسه 2

حل تست شبکه جلسه 2

حل تست شبکه جلسه 3

حل تست شبکه جلسه 3

حل تست شبکه جلسه 4

حل تست شبکه جلسه 4

حل تست شبکه جلسه 5

حل تست شبکه جلسه 5

حل تست شبکه جلسه 6

حل تست شبکه جلسه 6

حل تست شبکه جلسه 7

حل تست شبکه جلسه 7

حل تست شبکه جلسه 8

حل تست شبکه جلسه 8

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

فیلم های رایگان الکترونیک دیجیتال

الکترونیک دیجیتال جلسه 1

الکترونیک دیجیتال جلسه 1

الکترونیک دیجیتال جلسه 2

الکترونیک دیجیتال جلسه 2

الکترونیک دیجیتال جلسه 3

الکترونیک دیجیتال جلسه 3

الکترونیک دیجیتال جلسه 4

الکترونیک دیجیتال جلسه 4

نکته و تست الکترونیک دیجیتال جلسه 1

نکته و تست الکترونیک دیجیتال جلسه 1

فیلم‌های رایگان پایگاه داده

پایگاه داده جلسه 1

پایگاه داده جلسه 1

پایگاه داده جلسه 2

پایگاه داده جلسه 2

پایگاه داده جلسه 3

پایگاه داده جلسه 3

پایگاه داده جلسه 4

پایگاه داده جلسه 4

پایگاه داده جلسه 5

پایگاه داده جلسه 5

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

فیلم های رایگان سیستم عامل

سیستم عامل جلسه 1

سیستم عامل جلسه 1

سیستم عامل جلسه 2

سیستم عامل جلسه 2

سیستم عامل جلسه 3

سیستم عامل جلسه 3

سیستم عامل جلسه 4

سیستم عامل جلسه 4

سیستم عامل جلسه 1 نکته و تست

سیستم عامل جلسه 1 نکته و تست

سیستم عامل جلسه 2 نکته و تست

سیستم عامل جلسه 2 نکته و تست

بررسی سوالات سیستم عامل کنکور ارشد کامپیوتر 1403

بررسی سوالات سیستم عامل کنکور ارشد کامپیوتر 1403

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

فیلم های رایگان نظریه زبان

نظریه زبان جلسه 1

نظریه زبان جلسه 1

نظریه زبان جلسه 2

نظریه زبان جلسه 2

نظریه زبان جلسه 3

نظریه زبان جلسه 3

نظریه زبان جلسه 4

نظریه زبان جلسه 4

نظریه زبان جلسه 5

نظریه زبان جلسه 5

نظریه زبان جلسه 6

نظریه زبان جلسه 6

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

میانگین درصد رتبه های زیر 10 کنکور 1401 چند بوده است؟

میانگین درصد رتبه های تک رقمی کنکور ارشد کامپیوتر در گرایش های مختلف حدود 50 درصد بوده است

برای کسب رتبه زیر 100 از چه دروسی شروع کنیم؟

برای کسب رتبه زیر 100 داوطلبان باید از دروس پایه ای و مهم کنکور ارشد کامپیوتر و رشته کامپیوتر نظیر ریاضیات گسسته، معماری کامپیوتر، مدار منطقی، ساختمان داده شروع کنند، حال با توجه به گرایشی که داوطلبان می‌خواهند شرکت کنند می‌توانند به این 4 درس یک الی دو درس دیگر نیز اضافه کنند، مثلا اگر می‌خواهید گرایش هوش مصنوعی شرکت کنید می‌توانید درس هوش مصنوعی و طراحی الگوریتم را هم موازی با 4 درس گفته شده بخوانید، یا برای گرایش نرم افزار بهتر است پایگاه داده و سیستم عامل را نیز همراه با این 4 درس شروع شود و در ادامه هم نیاز است مابقی دروس تخصصی را اضافه کنند.

برای کسب رتبه زیر 100 در کنکور 1402 از چه زمانی باید شروع کرد؟

پاسخ به این سوال متناسب با وضعیت هر دانشجو می‌تواند متفاوت باشد و به پارامترهای زیادی نظیر پایه دانشجو، میزان ساعتی که در روز می‌تواند مطالعه کند، اینکه چه منابعی در اختیار دارد و پارامترهای دیگری بستگی دارد و نمی‌توان جواب ثابتی به آن داد. اما بطور کلی به دانشجویان پیشنهاد می‌شود از تابستان یا مهر مطالعه خودشان را شروع کنند اما دانشجویان زیادی هم وجود داشته اند که 3 الی 4 ماه مطالعه کرده اند و توانسته اند رتبه زیر 100 کسب کنند بنابراین نمی‌توان نسخه ای یکسان برای همه تجویز کرد

برای مطالعه کنکور ارشد با چه دروسی شروع کنیم؟

پاسخ به این سوال با توجه به اینکه دانشجو میخواهد در چه گرایشی شرکت کند متفاوت است، اما می‌توان بطور کلی گفت که در تمامی گرایش ها دروس مدار منطقی، معماری کامپیوتر، ساختمان داده، ریاضی گسسته جز دروسی باشد که در ابتدا مطالعه آنها را شروع می‌کنید. حال بسته به اینکه می‌خواهید چه گرایشی شرکت کنید می‌تواند یک تا دو درس دیگر به این دروس اضافه شود، مثلا برای گرایش نرم افزار و رایانش امن بهتر است نظریه زبان ها و ماشین ها و شبکه های کامپیوتری به این دروس اضافه شود. یا برای گرایش هوش مصنوعی و بیوانفورماتیک می‌توان نظریه و سیگنال را نیز به این دروس اضافه کرد

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

شماره ثابت موسسه:   09378555200

امتیازدهی4.25 1 1 1 1 1 1 1 1 1 14.25 امتیاز (6 رای)
اشتراک
بارگذاری نظرات